PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
  • Data: 2005-10-06 22:00:36
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze masz takie problemy ?

    Problem z ochroną danych osobowych???
    Nie mam.
    Z paranoją?
    Chyba też nie ;)))

    > Idź do parku popatrz na zielną
    > trawkę, znajdź sobie dziewczynę czy chłopaka. Odpręż się.

    Odprężam się jak czytam posty wściekłych facetów :>>>

    > Może to Ci pozwoli zrozumieć posty.
    > Poćwicz, zacznij od prostych tekstów...

    Takich jak: "Ala ma kota", "Azor ma budę"?
    To już przerabiałam.

    > Pisałem tylko o Tym że wiele firm w ten sposób zbiera dane.

    Ja też.

    > Koniec. To tak samo jak powiedzieć, że niektórzy kierowcy
    > popijanemu jeżdżą, ale nie mam paranoi i nie uciekam
    > przed każdym napotkanym samochodem.

    Wyluzuj, chłopie...

    > Ciekaw byłem opini.
    > Ale nie od takich desperatów i ...

    ...i CO?
    Bo już się zaczynam bać :>>>

    Na grupie dyskusyjnej nie wybierasz sobie rozmówców.
    Rzucasz hasło - odpowiada ten, kto chce, a nie - ten, który(a)
    Ci się spodoba.

    Co do desperacji to popatrz do lusterka.

    P.S.: Zastanawiający zbitek wyrazów w Twoim mailu: 'krzysycz'...
    Czyżby to wiele tłumaczyło?

    --
    Koziorozec