PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
  • Data: 2005-10-06 18:59:17
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" napisał w wiadomości

    > Temat jest nie o sprzedawaniu czy nie, tylko o ofertach pracy,
    > które nimi nie są. Ktoś za pomocą takiego ogłoszenie zbiera dane.

    No wg mnie to faktycznie wykazujesz się wysokim
    poziomem paranoi. Mania prześladowcza?

    Masz zapewne telefon stacjonarny? Np. z TPSA?
    Przekazują oni dane (za Twoją zgodą) do druku książek
    telefonicznych. Różnej maści agenci ubezpieczeniowi, a także
    przedstawiciele oferujący 'super/hiper' pościele z owczej
    wełny, super materace magnetyczne i inne pierdoły mogą
    zadzwonić do Ciebie i nagabywać Cię na to czy tamto.
    Może zadzwonić do Ciebie niejaki Olejniczak ;)) i przez
    pół godziny masz przyblokowany telefon ;))

    Masz telefon komórkowy? Sprawdzałeś przy podpisywaniu
    umowy, czy zgoda na wykorzystanie Twoich danych osobowych
    w celach marketingowych jest osobno ujęta w stosunku
    do całej umowy?
    Nie? No to masz pecha ;))

    Nie popadaj w paranoję!

    I tak się nie ukryjesz! ;))) Można Cię namierzyć z satelity ;)))

    --
    Koziorozec