PracaGrupypl.praca.dyskusje › [CV] Prośba o krytykę

  • 1. Data: 2005-11-05 16:49:57
    Temat: [CV] Prośba o krytykę
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Witam Grupę,

    Proszę Was o ocenę poniższego dokumentu (na potrzeby IT i branży
    turystycznej):
    http://augustowski.org/cv/
    Wiem, iż należy zmienić zdjęcie. Proszę o wszelkie uwagi.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 2. Data: 2005-11-05 16:58:14
    Temat: Re: [CV] Prośba o krytykę
    Od: "b3ut" <b...@W...gazeta.pl>

    Patentu żeglarza bym chyba nie wpisywał. Jakbyś miał morskiego sternika to co
    innego :)

  • 3. Data: 2005-11-05 16:59:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    August napisał(a):

    > Wiem, iż należy zmienić zdjęcie.

    He? To jest dobre.

    > Proszę o wszelkie uwagi.

    Jest ok, krótko zwięźle i na temat. Bez lania wody.

    j.

  • 4. Data: 2005-11-05 17:22:18
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    krótko, zwięźle i na temat.
    wyglądasz na osobę, dla której warto poświęcić czas na rozmowę
    kwalifikacyjną
    --
    ---> to tylko moje zdanie <--
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2005-11-05 18:46:42
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    Na potrzeby branzy turystycznej moze i wystarczy, ale na potrzeby IT troche
    za malo umiejetnosci (chyba ze ubiegasz sie o proste stanowisko np.
    webmastera, ale wydaje mi sie osoba ktora skonczyla dobra uczelnie ma troche
    wyzsze ambicje).

  • 6. Data: 2005-11-05 20:46:29
    Temat: Re: [CV] Prośba o krytyk
    Od: "kilo" <n...@p...m>

    > Proszę Was o ocenę poniższego dokumentu (na potrzeby IT i branży
    > turystycznej):

    Układ ładny i czytelny.

    Co do treści to ja napisał bym 2 CV i wysyłał w zależności od branży.

    Turystczna: podkreślić odbyte podróże - "ponad 20 odwiedzonych krajów" to
    bardzo mocny atut, a wspomnienie o tym ginie gzdieś w tekście.Widać przez
    to, że naprawdę interesujesz sie podróżami a nie wpisujesz je mechanicznie
    w zainteresowniach obok sportu i muzyki. ;] Podaj kilka konkretnych wypraw,
    link do strony (jeśli masz) z Twoimi podróżami.

    IT: Podane umiejętności to trochę mało. Jesteś w końcu po studiach
    informatycznych. Sprecyzuj czym potrafisz administrowac bo niewiadomo czy
    umiesz postawic i administrować serwerem na linuxie/unixie czy utworzyć
    konto użytkownika w win xp. Dorzuć jakieś technologie bo to co napisałeś
    potrafi "komputerowiec" po liceum. Może podaj przykłady jakiś ciekawych
    projektów realizowanych na uczelni, skoro niemasz doświadczenia
    komercyjnego.

    > Wiem, iż należy zmienić zdjęcie. Proszę o wszelkie uwagi.

    Koniecznie. Pomijając strój wygląda jakby było retuszowane (nieudolnie)
    fotoszopem. Może to tylko złudzenie ale to pierwsza rzecz na jaką zwróciłem
    uwagę po otworzeniu się pliku.

    Pozdr, kilo.

  • 7. Data: 2005-11-05 21:31:55
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dkj5oc$gt5$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz kilo napisał:

    > Co do treści to ja napisał bym 2 CV i wysyłał w zależności od branży.

    Ok, opracuję 2 wersje. Ta jest najbardziej "goła" by ocenić układ.

> [...]
    > w zainteresowniach obok sportu i muzyki. ;] Podaj kilka konkretnych
    > wypraw, link do strony (jeśli masz) z Twoimi podróżami.

    Ok, trochę miałem awersję do podawania linków, być może stworzę poddomenę,
    by nie wyglądało to na partyzantkę.

> [...]
    > potrafi "komputerowiec" po liceum. Może podaj przykłady jakiś ciekawych
    > projektów realizowanych na uczelni, skoro niemasz doświadczenia

    Wezmę to pod uwagę, przy tworzeniu jednej z wersji.

    > Koniecznie. Pomijając strój wygląda jakby było retuszowane (nieudolnie)
    > fotoszopem. Może to tylko złudzenie ale to pierwsza rzecz na jaką
    > zwróciłem uwagę po otworzeniu się pliku.

    Był zły wymiar, w FF to jeszcze wyglądało, ale poprawiłem i wyostrzyłem.

    Dzięki za obszerną recenzję!
    --
    S pozdravem,
    August

  • 8. Data: 2005-11-06 09:52:45
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Sat, 05 Nov 2005 17:49:57 +0100, August <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > turystycznej):
    > http://augustowski.org/cv/
    > Wiem, iż należy zmienić zdjęcie. Proszę o wszelkie uwagi.

    Hej,

    Ja na Twoim miejscu nie chwaliłbym się w CV stroną www.augustowski.org
    Strona studenta specjalności Inż. Internetowa powinna wyglądać nieco
    inaczej.

    Usunąłbym jeszcze inf. o patencie żeglarza.

    --
    Pozdrawiam,
    Biod

  • 9. Data: 2005-11-06 16:49:44
    Od: Kira <c...@W...pl>

    August wrote:

    > Proszę Was o ocenę poniższego dokumentu (na potrzeby IT
    > i branży turystycznej):
    > http://augustowski.org/cv/
    > Wiem, iż należy zmienić zdjęcie. Proszę o wszelkie uwagi.

    Zdjęcie to bym akurat zostawiła, może tylko nieco przyciąć
    po bokach i od dołu tak, żeby większą część fotki stanowiła
    jednak twarz a nie całe popiersie ;) Ale zdjęcie jest tutaj
    akurat świetne: widać na nim człowieka optymistycznego, z
    naturalnym uśmiechem, zadbanego. Nie zmieniaj go, jest OK.

    Całość:

    Układ przejrzysty, prosty, wszystko od ręki widać, dobrze
    podkreślone poszczególne punkty, wyróżnione fragmenty na
    których należy zaczepić oko. Nie mam uwag krytycznych.

    Na potrzeby IT rozwinęłabym nieco zagadnienia związane
    z tą działką IT, w której zamierzasz pracować. No i ta
    strona... wiesz, nie ma w niej nic szczególnie złego,
    ale jednak jeśli startujesz do IT, to ją nieco dopracuj.
    Znaczy mówię o Twojej stronce. Nijaka jest i mówiąc tak
    całkiem szczerze, po prostu szara i monotonna.

    Jakiego typu pracy w tym IT szukasz?

    Turystyki nie znam (z wyjątkiem jeżdzenia :]) więc się
    nie wypowiem merytorycznie. Natomiast na jej potrzeby,
    dobrze byłoby gdybyś rozwinął - a nawet zrobił oddzielny
    dział - ten punkt o orientacji w branży. Kilka konkretów,
    nic więcej żeby nie zaburzać całości. Albo wrzuć to
    w ogóle do doświadczeń zawodowych, bo nawet jeśli są to
    doświadczenia zdobyte prywatnie, to będą znacznie
    istotniejsze niż te tłumaczenia.

    Czyli, mówiąc krótko, spersonalizuj to do dwóch postaci
    w zależności od branży. I w zupełności starczy.

    Ogólnie CVka świetna, w połączeniu właśnie z tą fotką
    którą chcesz wywalać daje obraz człowieka, z którym co
    najmniej warto porozmawiać. A w każdym razie ma się
    na tą rozmowę ochotę :)

    Kira

  • 10. Data: 2005-11-06 17:07:56
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-11-05, August <n...@p...pl> wrote:
    > Proszę Was o ocenę poniższego dokumentu (na potrzeby IT i branży
    > turystycznej):
    > http://augustowski.org/cv/

    Jak już inni napisali: krótko, zwięźle i na temat - bardzo porządne CV.
    Parę detali:

    - W umiejętnościach spróbuj trochę rozwinąć - np. "znajomość języka
    C/C++ - amatorskie projekty z dziedziny blablabla". Choćby to były
    nawet jakieś kilkudniowe wprawki - jednak jeśli byłoby to coś, o
    czym mógłbyś chwilę opowiedzieć zagadnięty na rozmowie - wrzuć.

    - "Język formatowania HTML" - jakieś to takie śmieszne trochę, mimo,
    że w sumie po przemyśleniu wcale nie błędne :) Napisz po prostu HTML.
    No i usuń tą informację o stronie augustowski.org. Nie masz jakichś
    innych projektów (choćby amatorskich, dla znajomych), które mógłbyś
    tu umieścić?

    - Jeśli masz patent żeglarza, to jak najbardziej o tym napisz w
    zainteresowaniach - stają się przez to bardziej wiarygodne. Za
    to to "narciarstwo carvingowe" ja bym osobiście wywalił. Ile osób
    na 100 będzie wiedziało o co chodzi? :-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH