PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch - zarobki programisty?

  • 1. Data: 2005-11-05 14:49:11
    Temat: Comarch - zarobki programisty?
    Od: "ula" <m...@a...pl>

    Czy może mi ktoś powiedzieć ile zarabia NETTO programista w Comarch? Java,
    C++ ect.

  • 2. Data: 2005-11-05 17:49:32
    Temat: Re: Comarch - zarobki programisty?
    Od: Marcin 'dethar' Jurasz <n...@o...pl>

    05.11.2005 @ 15:49:11, ula napisała:

    > Czy może mi ktoś powiedzieć ile zarabia NETTO programista w Comarch? Java,
    > C++ ect.

    <przypuszczenie>sądzę, że około 2k netto na początek</przypuszczenie>
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-11-05 19:02:51
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Czy może mi ktoś powiedzieć ile zarabia NETTO programista w Comarch? Java,
    > C++ ect.

    Mi zaproponowali 3,5-4k brutto, czyli jakieś 2,3-2,6 netto...
    Śmiech na sali...
    Mam 4 lata doświadczenia jak programista.

    Tytus

  • 4. Data: 2005-11-05 20:45:40
    Od: "Krzysztof" <o...@N...poczta.onet.pl>

    > Mi zaproponowali 3,5-4k brutto, czyli jakieś 2,3-2,6 netto...
    > Śmiech na sali...
    > Mam 4 lata doświadczenia jak programista.

    Chcialbys od razu tłuc kasę, bo uwazasz ze jestes taki wspanialy ???
    Czlowieku, pracodawca musi cie najpierw poznac, zanim ci zacznie solidnie
    placic. To oczywiste, jak budowa cepa jednoosiowego.
    To, ze masz 4 lata, jako programista, wcale nie znaczy, ze umiesz
    programowac. Ja mam 11 lat doswiadczenia i uwazam ze nadal sporo powinienem
    sie nauczyc.

  • 5. Data: 2005-11-05 20:59:39
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Mi zaproponowali 3,5-4k brutto, czyli jakieś 2,3-2,6 netto...

    Dodam tylko jeszcze, że było to stanowisko w Warszawie.

    Tytus

  • 6. Data: 2005-11-05 21:16:23
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Chcialbys od razu tłuc kasę, bo uwazasz ze jestes taki wspanialy ???

    A kim Ty jesteś żeby mnie oceniać? Znasz mnie? Widziałeś chociaż? To nie
    wyskakuj tutaj z takimi tekstami.

    > Czlowieku, pracodawca musi cie najpierw poznac, zanim ci zacznie solidnie
    > placic. To oczywiste, jak budowa cepa jednoosiowego.

    Taa??? To ciekawe, bo jak dotąd wszyscy moi pracodawcy płacili mi od samego
    poczatku dużo więcej niż proponował Comarch (a gdy mnie poznali, to
    dostawałem podwyżki).
    To co mi zaproponował Comarch, to była pensja dla człowieka po studiach, bez
    doświadczenia. Niestety, ale jesli pracodawca stawia duże wymagania, to
    powinien się liczyć z tym, że będzie musiał dużo zapłacić. A to, że ludzie
    godzą się pracować za najniższą krajową, to jest smutne (i psuje rynek).
    Poza tym czy ja napisałem, że to było w okresie próbnym? Taką pensję
    proponowali. Z możlwiością "jakiegoś" podwyższenia po pewnym czasie.

    > To, ze masz 4 lata, jako programista, wcale nie znaczy, ze umiesz
    > programowac.

    I znowu to samo: a skąd niby to wiesz? hę?
    Znam wielu programistów, którzy mają dużo więcej lat pracy za sobą, a nie
    umieją nawet połowy tego co ja. A z drugiej strony znam też kilku takich,
    którzy jeszcze studiują i potrafią mnie bez problemu zagiąć :-)

    >Ja mam 11 lat doswiadczenia i uwazam ze nadal sporo powinienem
    > sie nauczyc.

    To się bierz do nauki zamiast pisać nietrafione komentarze ;-P
    Nie napisałem, ile mam lat doświadczenia żeby się chwalić ale żeby
    podkreślić, że je mam i nie jestem zielony.

    Tytus

  • 7. Data: 2005-11-06 10:22:16
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ula" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może mi ktoś powiedzieć ile zarabia NETTO programista w Comarch? Java,
    > C++ ect.

    Na start mogą ci zaoferować nawet 1500 zł (kolega w Krakowie za tyle
    pracował)

  • 8. Data: 2005-11-06 11:02:45
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-11-05, Tytus <m...@w...pl> wrote:
    > Taa??? To ciekawe, bo jak dotąd wszyscy moi pracodawcy płacili mi od samego
    > poczatku dużo więcej niż proponował Comarch (a gdy mnie poznali, to
    > dostawałem podwyżki).

    Co zatem skłoniło tak doświadczonego i zdolnego człowieka do opuszczenia
    pracodawców potrafiących tak dobrze docenić jego umiejętności? :-P

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 9. Data: 2005-11-06 16:47:08
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 06.11.2005 Adrian <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Użytkownik "ula" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Na start mogą ci zaoferować nawet 1500 zł (kolega w Krakowie za tyle
    > pracował)

    Nawet brutto tyle.
    Mi 2 lata temu zaproponowali ok. 1000 zł brutto (no ale, absolwent bez
    komercyjnego doswiadczenia)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 10. Data: 2005-11-06 17:37:54
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@N...gazeta.pl>

    Tytus <m...@w...pl> napisał(a):

    > Dodam tylko jeszcze, że było to stanowisko w Warszawie.

    Z ciekawości, w którym dziale?

    -MS