PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gerling (IT) - Proszę o opinię

  • 1. Data: 2005-11-05 16:21:45
    Temat: Gerling (IT) - Proszę o opinię
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Proszę o opinie o pracy w firmie Gerling w Wawie (w szczególności w dziale
    IT). Jaka panuje tam atmosfera pracy, jak wygląda sprawa z nadgodzinami (czy
    rzeczywiście można je odbierać), jakie są możliwości awansu/podwyżki?
    Dziękuję z góry.

    Tytus

  • 2. Data: 2005-11-06 11:53:58
    Temat: Re: Gerling (IT) - Proszę o opinię
    Od: "mystek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (czy
    > rzeczywiście można je odbierać), jakie są możliwości awansu/podwyżki?

    czolem

    mozesz sprezycowac o ktorego Gerlinga chodzi ?
    Ja znam bardzo dobrze (pracowalem tam) Gerling majątek. Możliwe, że Tobie
    chodzi o Gerling Życie.
    Nie pracowałem na stanowisku, na które Ty aplikujesz, ale znam bardzo dobrze
    administratorów IT. Bardzo fajni ludzie. Generalnie mogę się wypowiadać
    tylko na temat atmosfery panującej w firmie - a ta jest świetna. Nie ma
    zostawania po godzinach, praca do 16ej czy 17ej (zależy na którą
    przychodzisz) - ale IT pracuje czasem w późniejszych godzinach, z uwagi na
    to, że wtedy nie ma ludzi i można zabrać się za sieć (ale to już pewnie
    lepiej wiesz). Ja jak najbardziej polecam firmę, ale zaznaczam, że nie wiem,
    jak jest z doświadczeniem IT, które w tej firmie zdobędziesz. Z awansem też
    chyba nie będzie super, na pewno bardziej poziomy, niż pionowy, bo na ten po
    prostu firma jest za mała. Co do nadgodzin, to u mnie nie płacili nigdy, ale
    ich po prostu prawie nie ma. W IT pewnie jest inaczej, bo jak już pisałem,
    czasem pracuje się w "niestandardowych" godzinach pracy.
    Sumując - polecam, jeżeli płaca Cię zadowoli.
    Jeżeli chcesz więcej info, to pisz na priva
    pozdrowienia
    mystek

  • 3. Data: 2005-11-06 13:06:35
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > mozesz sprezycowac o ktorego Gerlinga chodzi ?

    Heh, rzeczywiscie :-) Chodzi mi o Gerling Życie

    > Co do nadgodzin, to u mnie nie płacili nigdy, ale
    > ich po prostu prawie nie ma. W IT pewnie jest inaczej, bo jak już pisałem,

    Z tego co mi powiedzieli, to firma nie płaci za nadgodziny ale można je
    odebrać. Ciekawe czy rzeczywiscie się z tego wywiązują :-)

    > Sumując - polecam, jeżeli płaca Cię zadowoli.

    Dzieki za info.

    Tytus

  • 4. Data: 2005-11-10 22:21:21
    Od: QQlka <q...@b...pl>

    Tytus napisał(a):

> [...]

    Ja bylem w Gerlingu w tym w centrum wawy na prkatykach.. ogolnie totalna
    porazka.. zeby nie byc goloslownym powiem tylko, ze to nie tylko moje zdanie

  • 5. Data: 2005-11-11 07:08:49
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 23:21:21 +0100, na pl.praca.dyskusje, QQlka napisał(a):

    > Ja bylem w Gerlingu w tym w centrum wawy na prkatykach.. ogolnie totalna
    > porazka.. zeby nie byc goloslownym powiem tylko, ze to nie tylko moje zdanie

    ROTFL!

    no coz za wypowiedz poparta jasnymi argumentami...

    Wybacz, ale to co napisalas, bylo wlasnie goloslowne :] Pisz nie o tym ile
    osob ma takie zdanie jak Ty, ale _dlaczego_ masz takie zdanie, bo dla
    czytajacego taka wypowiedz niewiele niesie poza ziarnem niepokoju.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 6. Data: 2005-11-11 12:33:25
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Ja bylem w Gerlingu w tym w centrum wawy na prkatykach.. ogolnie totalna
    > porazka.. zeby nie byc goloslownym powiem tylko, ze to nie tylko moje
    zdanie

    A mógłbyś napisać coś więcej? Co sprawiło, że tak uważasz?
    Miałeś praktyki w dziale IT?

    Tytus

  • 7. Data: 2005-11-11 17:12:06
    Od: QQlka <q...@b...pl>

    > Wybacz, ale to co napisalas, bylo wlasnie goloslowne :] Pisz nie o tym ile
    > osob ma takie zdanie jak Ty, ale _dlaczego_ masz takie zdanie, bo dla
    > czytajacego taka wypowiedz niewiele niesie poza ziarnem niepokoju.

    Kolego, nie pisze tu bajek i nie odpisuje z nudy.
    Argumentow nie bedzie, bo nie musi byc. Wiedz tylko, ze tam bylem
    podobnie jak pare innych osob i kazdy urywal sie po jakims czasie. Ja
    chyba wytrzymalem chyba 2,5 tygodnia.
    Ogolnie bardzo duzo mi sie rzczy nie podobalo. Troszke bardziej
    generaluzujac to organizacja firmy i pracownicy.

    Dla przykladu podam tylko, ze juz jak zanalazlem sie tym "dziale IT" to
    musialem pisac pismo/wniosek do szefa IT o przyznanie dostepu do
    Internetu. Przypominam, ze praktyka w >>dziale IT<< i wniosek o dostep
    do >>Internetu<< (o zgrozo!!) Oczywiscie nie laska bylo mi nawet
    burnkac, ze odpowiedz brzmi... nie! Musialem sam dopasc szefa i wydusic
    z niego, ze "rada nadzorcza odrzucila Pana podanie". Bez komentarza.

    Przyklady mozna mnozyc, co dzien bylo cos madrego w tym stylu. Nie bede
    sie wypowiadal na temat organizacji pracy w tej firmie, bo jeszcze by
    mnie do sadu pozwali.

  • 8. Data: 2005-11-12 09:42:38
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Przyklady mozna mnozyc, co dzien bylo cos madrego w tym stylu. Nie bede
    > sie wypowiadal na temat organizacji pracy w tej firmie, bo jeszcze by
    > mnie do sadu pozwali.

    No, bez przesady. Nikt Cie za to jakie masz zdanie, ciągał po sądach nie
    będzie :-)
    Chętnie dowiedziałbym się jeszcze paru szczegółów. Jeśli nie chcesz pisać na
    grupie, to wal na priv. Dzięki!

    Tytus