PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w DHL lub innej firmie kurierskiej

  • 1. Data: 2005-11-05 19:28:00
    Temat: Praca w DHL lub innej firmie kurierskiej
    Od: "dd" <d...@w...pl>

    Mam pytanie dotyczace zatrudnienia w firmie DHL na własny rachunek.(własne
    auto ZUS itp)Wiem ze jest taka możliwość ,czy ktoś
    miał do czynienia z takim rodzajem pracy?Straciłem pracę polegającą na
    imporcie w firmie handlowej ale z chwilą wejscia PL to co robiłem stalo sie
    niepotrzebne.
    Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2005-11-06 18:30:49
    Temat: Re: Praca w DHL lub innej firmie kurierskiej
    Od: Marcin Molga <m...@p...wroc.pl>

    dd napisał(a):
    > Mam pytanie dotyczace zatrudnienia w firmie DHL na własny rachunek.(własne

    http://tinyurl.com/93eno
    Nie wiem, na ile to aktualne.

    --
    Pozdrawiam,