PracaGrupypl.praca.dyskusje[CV] Prośba o krytykę › Re: [CV] Prośba o krytykę
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [CV] Prośba o krytykę
    Date: Sun, 06 Nov 2005 17:49:44 +0100

    August wrote:

    > Proszę Was o ocenę poniższego dokumentu (na potrzeby IT
    > i branży turystycznej):
    > http://augustowski.org/cv/
    > Wiem, iż należy zmienić zdjęcie. Proszę o wszelkie uwagi.

    Zdjęcie to bym akurat zostawiła, może tylko nieco przyciąć
    po bokach i od dołu tak, żeby większą część fotki stanowiła
    jednak twarz a nie całe popiersie ;) Ale zdjęcie jest tutaj
    akurat świetne: widać na nim człowieka optymistycznego, z
    naturalnym uśmiechem, zadbanego. Nie zmieniaj go, jest OK.

    Całość:

    Układ przejrzysty, prosty, wszystko od ręki widać, dobrze
    podkreślone poszczególne punkty, wyróżnione fragmenty na
    których należy zaczepić oko. Nie mam uwag krytycznych.

    Na potrzeby IT rozwinęłabym nieco zagadnienia związane
    z tą działką IT, w której zamierzasz pracować. No i ta
    strona... wiesz, nie ma w niej nic szczególnie złego,
    ale jednak jeśli startujesz do IT, to ją nieco dopracuj.
    Znaczy mówię o Twojej stronce. Nijaka jest i mówiąc tak
    całkiem szczerze, po prostu szara i monotonna.

    Jakiego typu pracy w tym IT szukasz?

    Turystyki nie znam (z wyjątkiem jeżdzenia :]) więc się
    nie wypowiem merytorycznie. Natomiast na jej potrzeby,
    dobrze byłoby gdybyś rozwinął - a nawet zrobił oddzielny
    dział - ten punkt o orientacji w branży. Kilka konkretów,
    nic więcej żeby nie zaburzać całości. Albo wrzuć to
    w ogóle do doświadczeń zawodowych, bo nawet jeśli są to
    doświadczenia zdobyte prywatnie, to będą znacznie
    istotniejsze niż te tłumaczenia.

    Czyli, mówiąc krótko, spersonalizuj to do dwóch postaci
    w zależności od branży. I w zupełności starczy.

    Ogólnie CVka świetna, w połączeniu właśnie z tą fotką
    którą chcesz wywalać daje obraz człowieka, z którym co
    najmniej warto porozmawiać. A w każdym razie ma się
    na tą rozmowę ochotę :)

    Kira