PracaGrupypl.praca.dyskusje › [CV] Prośba o krytykę

  • 11. Data: 2005-11-06 17:34:46
    Temat: Re: [CV] Prośba o krytykę
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:slrndmse3c.3g3.muflon@devil.hell.org grupowicz Daniel
    Rychcik napisał:

    > - W umiejętnościach spróbuj trochę rozwinąć - np. "znajomość języka
    > C/C++ - amatorskie projekty z dziedziny blablabla". Choćby to były
    > nawet jakieś kilkudniowe wprawki - jednak jeśli byłoby to coś, o
    > czym mógłbyś chwilę opowiedzieć zagadnięty na rozmowie - wrzuć.

    ok

    > - "Język formatowania HTML" - jakieś to takie śmieszne trochę, mimo,
    > że w sumie po przemyśleniu wcale nie błędne :) Napisz po prostu HTML.

    No ale samo html nie moge wymienic jednym tchem po C, ze to jezyk
    programowania, bo nim nie jest ;-)

    > No i usuń tą informację o stronie augustowski.org. Nie masz jakichś
    > innych projektów (choćby amatorskich, dla znajomych), które mógłbyś
    > tu umieścić?

    Coś może by się znalazło, ale augustowski.org to ponad 500MB materiału,
    zdjec i filmow, na pierwszy rzut oka tego byc moze nie widac, ale tak ma
    byc, by głownie znajomi szperali głebiej po intymnych galeriach ;)

    > - Jeśli masz patent żeglarza, to jak najbardziej o tym napisz w
    > zainteresowaniach - stają się przez to bardziej wiarygodne.

    ok

    > Za
    > to to "narciarstwo carvingowe" ja bym osobiście wywalił. Ile osób
    > na 100 będzie wiedziało o co chodzi? :-)

    Może zmienię na narciarstwo zjazdowe, de facto bardziej poprawnie.

    Dzięki za uwagi.
    --
    S pozdravem,
    August