PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    Date: Tue, 25 Jan 2005 23:47:55 +0100

    Luiza; <ct5mim$nb2$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > - każdy suszy własny ręcznik żeby mu nie zgnił!!!
    >
    > - ręcznik należy prać sobie co 1-2 tygodnie inaczej zaśmierdnie i
    > zgnije!!!!!

    Chciałbym zauważyć pewną sprzeczność - słowo kluczowe - *gnić* .

    > - wietrzenie aby nie powstał grzyb ----codziennie!! (otwieranie lufcika
    > czyli okienka)
    >
    > - sprawdzanie czy nic nie pleśnieje w koszu na brudną bieliznę

    Słowo kluczowe - *grzyb* .

    > - czasami mycie tego kosza

    Tu za to występuja jawna niekonsekwencja w zachowaniu.

    > - dbanie o to by przy wannie nie zrobił się grzyb - ew. trzeba zastosować
    > zgodnie z instrukcją środek przeciw grzybowi
    >
    > - codziennie osuszanie brzegów wanny

    Słowo kluczowe - *grzyb* .

    > - pralka musi być po praniu wietrzona i osuszana najlepiej wyjąć pojemnik na
    > proszek
    >
    > inaczej zaczyna śmierdzieć

    Słowo kluczowe - *śmierdzieć* .

    > - dbanie o to aby był proszek : do białego, do kolorów , dla dzieci, płyn do
    > wełny i polarów

    Uleganie sugestii reklamy.

    > -NALEŻY ROBIĆ CONAJMNIEJ JEDNO PRANIE DZIENNIE BO TWORZY SIĘ ZATOR

    O to, to - skoro robi się jedno pranie dziennie i nie tworzy się zator,
    to dlaczego ma coś gnić w koszu na pranie?

    > - codzienne mycie zlewu najlepiej płynem lub proszkem bakteriobujczym np: z
    > chlorem

    Uleganie sugestii reklamy.

    > - wyrzucanie puszek, kartonów i butelek po napojach

    Skądś znam - niestety chyba nie możesz wymagać od partnera działalności
    proekologicznej, bo takowa jest obecnie wolnym wyborem.

    > -dbanie o czystość podłogi w kuchni zamiatanie i podnoszenie resztek
    > jedzenia - jeżeli się tego nie robi kilka razy dziennie to jedzenie na
    > trwałe przykleja się do podłogi i jest nie do odmycia!!!

    Brednie z tym "trwale" - sama się demaskujesz. Tutaj się zatrzymam -
    poprawnia diagnoza nie jest możliwa via internet, jednak ten cytat i
    cytat o praniu wskazują, że:

    a. tekst jest w pewnych fragmentach nieprawdziwy;
    b. może służyć jako oręż w "walce" z mężem;
    c. może świadczyć o braku możliwości skupienia się dłużej na jednej
    czynności;

    > - spryskiwanie specjalnym dezodorantem do butów -wnętrza obuwia domowników
    > bo tego sami nie robią i ich buty śmierdzą

    Słowo kluczowe - *śmierdzi*

    > - konserwacja odurzacza ciągle coś tam trzeba skleić naprawić

    Ciekawy ten odkurzacz - może kupcie nowy?

    > --oczywiście cały pojemnik na wodę od niego trzeba myć po odkurzaniu i
    > lepiej trzymać go na balkonie bo inaczej zaczyna po 1 dniu śmierdzieć

    Słowo kluczowe - *śmierdzi*

    > JEŻELI NIE BĘDZIECIE TEGO ROBIĆ TO ZAROŚNIECIE BRUDEM I PRZYJEDZIE MILICJA I
    > ZABIORĄ DZIECI DO POGOTOWIA OPIEKUŃCZEGO I ZABIORĄ WAM PRAWA RODZICIELSKIE
    >
    > ALE JAK NIE BĘDZIECIE TEGO WSZYSTKIEGO ROBIĆ TO I TAK DZIECI ZACHORUJĄ Z
    > BRUDU I PÓJDĄ DO SZPITALA
    >
    > A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC DZIECI TO WSADZĄ WAS DO WIĘZIENIA ZA
    > ZNĘCANIE ... I
    >
    > I TAK DZIECI WAM ZABIORĄ
    >
    > A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC PARTNERA TO ON ODEJDZIE WIĘC LEPIEJ
    > RÓBCIE TO SAMI
    > I POPROSTU ODWIEDZAJCIE PSYCHIATRĘ

    No cóż - to da się leczyć, aczkolwiek lepiej wyleczyć się przed
    podjęciem pracy, bo psychozy nieleczone i zracjonalizowane mogą się
    pogłębiać.

    Flyer