PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
  • Data: 2005-01-25 16:11:51
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Luiza [Tue, 25 Jan 2005 15:53:39 +0100]:

    To jest jakis skecz komediowy?...

    Pomijam, ze absolutna wiekszosc czynnosci jest powtarzana raz na
    dluzszy czas i to zwykle na biezaco, tak ze sie nie odklada. Ale
    pare mnie na prawde zaskoczylo :)

    > -zcieranie kurzów szmatką zwłaszca ze sprzętów typu telewizory
    > magnetofony monitory klawiatury itp i oczywiści półki

    Strasznie sie u Ciebie kurzy. U mnie w zupelnosci starcza
    powycieranie co pare dni.

    > -mycie podłogi tam gdzie brudno ZWŁASZCZA w zimie w przedpokoju

    Hehe a to to nawet pare razy dziennie :>

    > -zabezpieczenie podłogi :ścierka, papiery, dywanik itp tam gdzie
    > stawia się brudne buty

    Tam gdzie stawia sie brudne buty to ja mam kafelki a nie dywanik...
    Z paroma wyjatkami starczy je potem przetrzec mopem i juz.

    > w ŁAZIENCE:
    >
    > - każdy myje po sobie wannę!!
    > - każdy myje po sobie umywalkę jak ją zabrudzi
    > - każdy wyciera po sobie podłogę i suszy dywanik
    > - każdy suszy własny ręcznik żeby mu nie zgnił!!!

    A to jakies dziwactwo jest?... Wydawalo mi sie zawsze ze to
    raczej normalne, mialam tak z rodzicami, moje szczescie tez
    tak mial, potem u siebie tez tak mielismy od poczatku... Cus
    ja tego nie lapie.

    > - wietrzenie aby nie powstał grzyb ----codziennie!! (otwieranie
    > lufcika czyli okienka)

    No tak, straszliwa praca to otworzenie... :D

    > - zastanowienie gdzie poumieszczać potrzebne przedmioty
    > łazienkowe których nie ma gdzie postawić (szmatki i leki
    > proszki itp)

    I to codziennie trzeba? Leki sa srodkami lazienkowymi?...

    > - suszenie wszyskich szmatek wykorzystanych do sprzątania!!!!!

    Stoisz nad nimi i pilnujesz czy rowno schna?

    > - sprawdzanie czy nic nie pleśnieje w koszu na brudną bieliznę

    Ja to zalatwiam praniem...

    > - pralka musi być po praniu wietrzona i osuszana najlepiej wyjąć
    > pojemnik na proszek inaczej zaczyna śmierdzieć

    Co to za pralka?

    > - przynoszenie wody

    Jakiej wody, skad wody, po co wody? Kranu nie ma?...

    > - pilnowanie aby każdy wycierał po sobie deskę jak zasika
    > - pilnowanie aby wszyscy myli ręce po wyjściu z WC

    W zasadzie, to nie wiem: wlazic ze wszystkimi do tego WC zeby
    sprawdzac czy to robia?... ;)

    > - conajmniej 1 raz wm cu zmienić czyli wyprać i założyć bo nie
    > mamy na zmianę

    Komplet kosztuje jakies 50zl, moze kupic zamiast tych dywanikow
    pod brudne buty?...

    > JEŻELI NIE BĘDZIECIE TEGO ROBIĆ TO ZAROŚNIECIE BRUDEM I PRZYJEDZIE
    > MILICJA I ZABIORĄ DZIECI DO POGOTOWIA OPIEKUŃCZEGO I ZABIORĄ WAM
    > PRAWA RODZICIELSKIE

    No nie "im" tylko Tobie tez ;) Ale nie widzialam jeszcze zeby
    Policja wpadla komus do domu bo zle ustawil pranie, nie wysuszyl
    kurtki albo nie wystawil odkurzacza na balkon ;)) Zarosniecie
    brudem z tego powodu tez wydaje mi sie malo prawdopodobne ;)

    > A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC DZIECI TO WSADZĄ WAS DO
    > WIĘZIENIA ZA ZNĘCANIE ... I
    > I TAK DZIECI WAM ZABIORĄ

    Przypadki skazywania rodzicow za nakaz sprzatania pokoju tez
    nie sa mi znane :)))

    > A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC PARTNERA TO ON ODEJDZIE

    Przeciez to Ty jestes ten partner... :P

    No dobra, ale funkcje rozrywkowa ten kawalek niewatpliwie spelnia :)

    Kira