PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
    From: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedronka w TVN
    Date: Tue, 20 Apr 2004 00:39:50 +0200

    On Mon, 19 Apr 2004 22:43:57 +0200, jerzboro wrote:

    > Mam nadzieję, że potrafisz to udowodnić i wtedy goń czym prędzej do
    > prokuratury złozyć doniesienie o przestępstwie.
    > Jeżeli jednak nie potrafisz tego udowodnić to nie otwieraj buzi.

    ...takie sprawy nie tak łatwo udowodnić... bo co z tego, że jakiś
    znajomy powiedział Ci/mi/Jemu/nam/Wam, że _musiał zapłacić
    łapówkę, jeżeli nie powtórzy tego przed sądem... bo nawet jeżeli
    posadzi tego konkretnego urzędnika, to jego koledzy (urzędnika) pomogą
    mu (zgłaszającemu sprawę w sądzie) w przeprowadzce do innego
    miasta/województwa/kraju lub zamknięciu firmy...

    ...jakoś rok temu był na TVN pokazany lekkopijany kierownik urzędu
    skarbowego, który z rozbrajającą szczerością powiedział do
    dziennikarza, że jak on [kierownik] zechce, to puści go
    [dziennikarza] w samych skarpetkach, tak jak tu stoi. A skarpetki zostawi
    jak zechce...

    ...a to, że biorą łapówki, to fakt... wszyscy o tym wiedzą, i wszyscy
    udają że problem nie istnieje
    ...nie mówię jednak, że biorą wszyscy, bo część (cały czas mam
    nadzieję, że większość) jest uczciwa...

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---