PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-20 07:54:50
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: Alpha <a...@g...in.pl> szukaj wiadomości tego autora

    macth (m...@f...org.pl-USUN.TO) piszesz:

    > ....prawo zabraniające pracować kobiecie w ciąży w kopalni
    > też (patrząc z Twojego punktu widzenia) działa na niekorzyść
    > kobiet. Więc co? Do kopalni z nimi, w końcu takie bezrobicie
    > jest... i równouprawnienie...

    A wiesz co Ci powiem? Mnie osobiscie to akurat irytuje. Poza
    tym ze jestem kobieta, to jestem tez czlowiekiem, pochlebiam
    sobie ze myslacym i nie widze najmniejszego powodu zeby ktos
    mi ustalal gdzie moge pracowac a gdzie nie.

    Mowiac najkrocej, jak mi szajba odbije, i bede sobie chciala
    w tej kopalni pozasuwac, to g... Cie to powinno obchodzic...

    pzdr.