PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-19 23:36:05
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Apr 2004 15:01:32 +0200, Fabio wrote:

    > Pewnie tak. Przykladem takiego bojkotu moze byc bojkot Nike'a, gdy
    > wyszly na jaw drastyczne warunki w ich azjatyckich fabrykach.

    ...tak, to jeden przykład. Ale jest też coś bliżej. Na przykład
    sprawa Danona. Biecali nie zamykać fabryki w Jarosławiu, ale skończyło
    się na obietnicach. Cały Jarosław bojkotuje produkty Danone'a. Efektem
    była akcja z Pajacykiem ,,wyróżowiająca'' koncern. Więcej na
    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=7872

    > No, ale tu mowimy jednak o artykulach pierwszej potrzeby, w przypadku
    > ktorych przy niskich zarobkach kupowanie bedzie tam koniecznoscia. W
    > sytuacji ludzi, ktorzy musza liczyc kazdy grosz najpierw bedzie liczyl
    > sie zakup srodkow zywnosciowych po najtanszej cenie i pewnie nie w
    > glowie im bojkotowanie siebie samych dla idei.

    Środki żywnościowe niekoniecznie kupuje się w super/hipermarketach, a
    na pewno nie codziennie. Nie będziesz przecież codziennie zasuwał 20-40
    minut autobusem po chleb i mleko. Od tego są sklepy osiedlowe.
    Oprócz tego coraz częściej małe sklepy łączą się w grupy, które
    wspólnie zamawiając towar otrzymują go po niższych cenach i często
    mogą konkurować nawet z hipermaketami.

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---