PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-21 00:00:43
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Apr 2004 15:39:19 +0200, ct wrote:

    > Sheriff Dagget sez:

    > Ostrożnie. Temat podjął Newsweek (axel springer polska), nie tvn. JMD to
    > firma portugalska. tvn się przyłączył, bo temat bardzo dobry jest

    ...z tego co oglądałem na TVNie nie dało się wywnioskować, że to
    temat Newsweeka, ale kłócić się nie będę...

    > przeciez. Jezeli w wyniku slusznego bojkotu sieci jmd odsprzeda sklepy
    > jakiemus aldi albo innemu niemieckiemu whateverowi, to zobaczymy
    > wszyscy, jak w dzisiejszych czasach wyglada patriotyzm. tyle ze nie
    > nasz, niestety.

    ...spiskowa teoria dziejów... rozumiem, że gdyby ta sytuacja miała
    miejsce w Niemczech i dotyczyła niemieckiej sieci, to Axel Springer
    (wtedy) Niemcy tematu by nie poruszył, bo to przecież niepatriotyczne...
    Czy to sugerujesz??

    ...a teraz z innej beczki... Axel Springer Polska to firma córka Axel
    Springer Niemcy, ale Newsweek należy (z tego co mi się wydaje) do
    Ruperta Murdocha, Australijczyka z amerykańskim paszportem... pytanie
    więc, czyje interesy (według Ciebie) reprezentuje Newsweek? Niemieckie?
    Austalijskie? Amerykańskie? Polskie? A może po prostu robi to co należy
    robić jako przedstawiciel wolnej prasy?

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---