PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-21 08:47:09
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: Alpha <a...@g...in.pl> szukaj wiadomości tego autora

    macth (m...@f...org.pl-USUN.TO) piszesz:

    > ....wszystko zależy od punktu widzenia... niestety statystyczne
    > kobiece ,,osiągi'' są mniejsze od statystycznych ,,osiągów'' męskich,
    > co widać na przykładzie różnych sportów...

    Alez ja temu wcale nie zaprzeczam :) Tyle ze statystyczny Polak
    ma jedna piers i jedno jadro, jesli rozumiesz aluzje... ;)

    > ....więc gdyby nie było żadnych norm określających ciężary,
    > przypuszczam że długo byś nie wytrzymała w tej kopalni...

    No ja wcale nie zamierzam sprawdzac :) Tak samo jak nie zamierzam
    sprawdzac np. jak to jest wyskoczyc z gdzies wysokiego budynku.
    Ale odgorne ograniczenie uwazam jednak za idiotyzm.

    > ....na dobrą sprawę Twoje słowa można dla przykładu użyć tak:
    > ,,jak mi szajba odbije i będę chciała sobie pozasuwać w Biedronce
    > to g... Was (czytelników, telewidzów, kontrolerów PIP, itp.) powinno
    > to obchodzić... przecież jestem myślącą osobą i nikt nie będzie mi
    > mówił co mi wolno a czego nie...''

    Niezupelnie. Jak sobie chcecie to robcie programy i czytajcie sobie,
    wolna wola. Ale jesli JA podpisuje umowe to jest to moja prywatna
    sprawa -- jak sobie wymysle ze mam ochote popracowac za darmo to tez
    moja sprawa i nie wiem dlaczego niby ktos mialby mi tego zabraniac?

    Zauwaz, ze nie pisze ze taka praca jest ogolnie rewelacyjna itp.
    Pisze tylko ze nie podoba mi sie opcja zakazu podejmowania jakiejs
    pracy bo ktos tam tak wymyslil.

    pzdr.