PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-21 05:55:10
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    news:n2n980tgpjm41buhfkrblggg5afc70osoe@4ax.com...
    > Mam głęboką nadzieję że wielu urzędników nie ma nic wspólnego z tymi
    > aferami i starają się znaleźć złoty środek między ochroną praw
    > pracownika, a interesem pracodawcy. Bardzo Cię przepraszam, jeśli akurat
    > dla nich pracujesz i uraziła Cię tam moja generalizacja.
    >
    > Robert

    Przeprosiny zostały przyjęte z zadowoleniem ale nie o to mi chodziło.
    Uważam, że każdy powinien brać odpowiedzialność za swoje słowa a Ty byłeś
    uprzejmy stwierdzić cytuję "Sieci czy to polskie czy niepolskie smarują im
    aż miło." Jest to wyraźne oskarżenie.
    A na marginesie - słusznie wyciągnąłeś wniosek, że pracuję w PIP.