PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "FX" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 23:10:20 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@pa189.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Nie
    > sa wstanie zrozumiec, ze ten czlowiek udzielajac takiej porady
    > musial wczesniej skonczyc 5 lat ciezkich studiow (oczywiscie ciezkich
    > jezeli sie przykladal i chce prezentowac jakis poziom), potem
    > 3 lata aplikacji, po drodze zdawac egzaminy itp i dopiero to
    > pozwala mu czesto udzielic "prostej" porady.

    Eeee... ale nie porownuj programisty do prawnika.

    Na zachodzie (a w tej chwili coraz bardziej w polsce) panuje taka
    kolejnosc (wyliczajac od dolu):

    - Wdrozeniowiec,
    - Programista,
    - Analityk,
    - Kierownik Projektu
    itd...

    IMHO programista to praca fizyczna ;-) Po prostu wklepanie (implementacja)
    tego co wymysli analityk.
    Zeby bylo smieszniej: Wielu ludzi smiacych nazywac sie szumnie
    programistami, nie umie wiecej niz obsluga baz sql spod buildera czy
    delphi. To moja byla dziewczyna opanowala w tydzien i to do perfekcji (a
    byla biologiem z wyksztalcenia). A gdyby przyszlo takim "PROGRAMISTOM"
    napisac cos bardziej skomplikowanego, jakies powazniejsze algorytmy, to juz
    nie daja rady.

    Tak wiec, IMHO, nie warto przeceniac programistów.

    FX (sam bedacy programista)