PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-30 22:04:36
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tu mi właśnie wpadło coś do głowy: co to znaczy że się znał TROCHĘ?
    > Skoro Pan FX potrafił to ocenić to znaczy że sam się na tym zna, a więć
    > mogłby sam wykonać tą pracę (pomińmy fakt że ma co innego do roboty...).
    > Ciekaw jestem na ile by wycenił swoją pracę w tym zespole...

    Jestem programista z 5 letnim stazem o, jak mi sie wydaje,
    umiejetnosciach na niezlym poziomie. Gdybym mial sie teraz
    wycenic to byloby podobnie, czyli na okolo 7.000. Ale w moim
    wypadku to bardziej skomplikowane.

    Tylko, sa projekty, ktore ze wzgledu na presje czasu, rozleglosc itp,
    nie da sie zrobic samemu. Tu akurat potrzebuje 3 osoby, bo mam
    w firmie inne obowiazki a do tego 3 miesiace na dosc duzy system
    na kilku platformach.

    FX