PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-30 21:15:28
    Temat: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "Rider" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisze, bo juz nie moge wytrzymac.

    A ja odpisuje bo tez juz nie moge...

    > Dzis przeprowadzilem 29 rozmów o prace. Jestem wykonczony i
    > jedno co moge stwierdzic to to, ze nie dziwi mnie fakt ze nikt
    > nie chce zatrudniac studentów i swierzych absolwentów.

    W sumie po 29 rozmowach tez bym sie wkurzal...

    > I np. na stanowisko: Programista Delphi, gdzie mam wymagania takie (przy
    > czym swiadomie chce zatrudnic absolwentów lub
    > studentów):
    > - Znajomosc delphi 5, MS SQL Server, MySQL 4 i standardu SQL.
    > - Jezyk angielski
    > - Znajomosc protokolów TCP/IP

    Hmm...Skonczylem w zeszlym roku studia i to dobre (nie bede robil reklamy) i
    powiem Ci stary, ze niewielu na moim roku mogloby sie poszczycic wtedy
    "znajomoscia" tego co wymieniles...Wiec nie dziw sie, ze takie asy Ci sie
    trafily...

    > A ta jedna osoba - mimo ze umie naprawde nieduzo (choc to i tak
    > dobrze ze cos w ogóle) ma wymagania: 2500zl netto, telefon
    > komórkowy.

    Rzeczywiscie 2,5k troche duzo...
    :)

    > No cóz... ludziom sie chyba w d.... poprzewracalo.
    > Uczyc sie nie chce, studia sie zlewa, nic sie nie umie a kase sie
    > chce trzepac. Eeeeehhhh... szkoda gadac.

    Nie chce bronic rzeczywiscie nieukow ale czesto jest tak, ze to pracodawcom
    sie w d.... poprzewracalo...Akurat nie masz tutaj jakis wygorowanych
    wymagan, ale nieraz czytam ogloszenia dla informatykow i gdy widze cale
    linie skrotow, jezykow i srodowisk jakie trzeba znac, to glowa mnie boli, bo
    nawet polowy nie znam...Chwilami sie zastanawiam, czy w ogole znajduja sie
    kandydaci, ktorzy spelniaja, "wielolinijkowa" wyliczanke wymagan pracodawcy
    do spelnienia...Pracodawca tez sie cos poj..alo...

    Zycze przyjemnosci