PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-30 21:35:08
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm... ja koncze systemy informatyczne i telekomunikacyjne na WSIiZ w
    > Biesku i SQLa z nami piluja i to niezle.

    Witam kolege. wsi potega jest i basta... ;-) A na którym semestrze
    jestes?

    Ale nawiasem mowiac to sql na WSI to jest chyba najprostszy. Kukuczka (SQL)
    jest do przejscia (bo w koncu SQL to nie to co PROLOG). Ale juz Niederlinski
    (PROLOG) daje ostro w dupe. Nie popuszcza. Nie mowiac juz o Oberze (VHDL).
    Ale i tak wiekszosc osob wylatuje na pierwszych trzech semestrach
    z powodu C,C++,Buildera.

    FX