PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-31 11:05:38
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "FX" <f...@p...onet.pl> wrote in message news:bb8k1g$5pk$1@news.onet.pl...
    > Powiem Ci jak to jest na innych. Wiele osob twierdzi ze wsi to maszynka do
    > robienia kasy dla rektora. Ale wszyscy twierdza tez
    > jedno - jak chce Ci sie troche przylozyc, to naucza cie naprade
    > wiele przydatnych rzeczy. Np taki Walker (Bucki) wykazuje prawdziwa
    > i szczera determinacje w poprawianiu frekwencji na zajeciach ;-)))

    Dziekana sobie bardzo cenie, zwlaszcza za szczerosc i zalatwianie spraw
    normalnie.

    > A na np. AGH czy polibudzie slaskiej wszyscy leja na ciebie, na
    > konsultacjach jestes intruzem i nikt w niczym nie chce Ci pomoc.
    > Studiowalem na AGH jeden semestr i mam same niemile wspomnienia.

    Na AGH nie studiowalam i raczej nie bede, magistra bede robic z psychologii
    (moj konik, mam juz dwa lata ukonczone).

    > U nas, gdy mam problem z projektem w firmie to po prostu przychodze do
    > Tomany czy Juraszka i bez problemu wyjasnia mi
    > o co chodzi.

    Tomana, fakt, zawsze pomoze, poradzi. Juraszka nie trawie, niczego nie
    nauczyl nas z programowania (na szczescie ja juz umialam). Z wykladowcow mam
    duzy szacunek do: Wali, Figwera, Mareckiego i Pilcha Kowalczyka.

    Kania
    GG: 299238
    http://www.mayanet.pl