PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    From: Krzysztof Bukowski <v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Date: Sun, 20 Jun 2004 12:31:58 +0200

    Użytkownik Nahia napisał:
    > Krzysztof Bukowski [Sat, 19 Jun 2004 20:47:56 +0200]:

    > [...]
    >

    > Po pierwsze co mnie uderzylo to ten "lolo" -- nie wiem jak na nich,
    > na mnie w tej chwili zrobiles wrazenie nastepujace: "ja mam taaakie
    > rewelacyjne pomysly a gosc tylko klepacz kodu jest, to powinien sie
    > kurde cieszyc ze chce mu odpalic kawalek". Tak sie chyba nie szuka
    > wspolnikow mam wrazenie.
    >
    > A po drugie to moim zdaniem popelniasz zasadniczy blad: szukasz jak
    > piszesz *fachowca* i proponujesz mu... No wlasnie, co wlasciwie?
    > Tak na moje oko to niewiele.
> [...]
    Napisałaś , i pewnie sobie myślisz - jaka ja jestem dobra...

    Z pewnymi twoimi wypowiedziami się zgodzę, ale z innymi nie...

    O specjalistach tu nie piszę i nawet nie mam na myśli poniewać ci mają
    swoje zajęcia albo prowadzą firmy i mają się dobrze...
    Szukam w gronie fachowców ( a może raczej napiszę "fachowców" ) którzy
    nie mają pracy, a twierdzą że się na tym znają.
    Nie proponuję kontraktu z karami za niewykonanie a normalną umowę
    zlecenie na wykonanie u aktualizację.
    Nie sądzisz chyba że zwiąrzę się na stałę z kimś który nic mi nie
    pokazał, a tylko miał dobre chęci...Ponadto dlaczego w takim razie ktoś
    nie powie - " nie interesuje mnie taki temat" albo "interesuje mnie to
    ale na innych zasadach"?

    Wydaje mi się że wyolbrzymiacie moje wypowiedzi, a spowodowane jest to
    najprawdopodobniej tym że sami tak robicie...

    "Lole" tak cię uraziły? Przepraszam ale na niepoważnych ludzi powinno
    się owiele gorzej mówić...

    Co do zlecenia... Nie jest to wyssane z palca a konkretne zlecenie z
    określoną ilością odbiorców, więc można oszacować ile miesięcznie się
    zarobi, jednak wolę podać minimum żeby ewentualna nadwżka była bardzo
    miłą niespodzianką
    System jest nieskąplikowany i mówienie tu o miesiącach pisania mija się
    z celem. Według mnie specjalista zrobi to w tydzień...

    Podsumowując takie odpoowiedzi jak twoja umacniają mnie w przekonaniu że
    mam rację...