PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bazy CV

  • 1. Data: 2008-01-31 19:28:58
    Temat: Bazy CV
    Od: Rasalhague <x...@o...pl>

    Witam.

    Tak sie zastanawiam, czy jest sens zostawiać własne CV w bazach CV np.
    hrk.pl. Zaoferowano komuś pracę po rejestracji CV w takiej bazie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-31 21:18:54
    Temat: Re: Bazy CV
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Rasalhague pisze:
    > Witam.
    >
    > Tak sie zastanawiam, czy jest sens zostawiać własne CV w bazach CV np.
    > hrk.pl. Zaoferowano komuś pracę po rejestracji CV w takiej bazie?

    Chcesz to zamieść, nie chcesz to nie zamieszczaj. Co ci to da jak
    będziesz wiedział czy ktoś dostał czy nie. Jak ktoś dostał to wcale nie
    znaczy że ty dostaniesz. Jak nikt nie dostał to wcale nie jest
    powiedziane ze ty nie będziesz tym pierwszym.

  • 3. Data: 2008-01-31 21:30:40
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 31 Jan 2008 20:28:58 +0100, Rasalhague <x...@o...pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >Tak sie zastanawiam, czy jest sens zostawiać własne CV w bazach CV np.
    >hrk.pl. Zaoferowano komuś pracę po rejestracji CV w takiej bazie?

    tak

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2008-01-31 21:41:28
    Od: tw <t...@g...com>

    W dniu 31.01.2008 20:28, Rasalhague pisze:
    > Witam.
    >
    > Tak sie zastanawiam, czy jest sens zostawiać własne CV w bazach CV np.
    > hrk.pl. Zaoferowano komuś pracę po rejestracji CV w takiej bazie?
    >
    > Pozdrawiam

    Pewnie zależy, co umiesz, w jakim stopniu, jakie jest zapotrzebowanie
    rynku, jak zaprezentujesz się w CV itp. Przy pewnych kombinacjach
    odpowiedzi na takie pytania praca szuka Cię sama dzięki takim bazom.

  • 5. Data: 2008-01-31 23:59:06
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Tak sie zastanawiam, czy jest sens zostawiać własne CV w bazach CV np.
    > hrk.pl. Zaoferowano komuś pracę po rejestracji CV w takiej bazie?

    Swego czasu tak robiłem, ale na dłuższą metę (jak masz obecnie prace i
    szukasz lepszej a nie jakiejkolwiek) nie polecam. Z któregoś portalu
    dostawałem nagminnie niedopasowane oferty do moich jasno sprecyzowanych
    oczekiwań, doświadczenia i wykształcenia.
    Wolę sam sobie poszukać oferty która mnie interesuje a nie tracić czas
    na puste gadanie.

  • 6. Data: 2008-02-01 10:56:47
    Od: m...@o...pl

    On 31 Sty, 20:28, Rasalhague <x...@o...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Tak sie zastanawiam, czy jest sens zostawiać własne CV w bazach CV np.
    > hrk.pl. Zaoferowano komuś pracę po rejestracji CV w takiej bazie?
    >
    > Pozdrawiam

    wdg mnie pozbawione jest to sensu .Strony internetowe zarabiają na
    wejściach, mają gdzieś co i jak proponują.Propozycje pracy z różnych
    portali są nieciekawe, tam gdzie raczej ludzie nie chcą pracować. 80%
    to firmy pośredniczące, które chcą brać część twoich zarobków.
    Ja pracuję w danej firmie poprzez znajomość ale odnalazłam w
    szufladach stosy CV, które osoby przynoszą bezpośrednio.Nie sugeruję,
    że trzeba mieć znajomości żeby coś normalnego znaleźć.
    Jeżeli jest jakaś naprawdę super oferta to zazwyczaj dają to formalnie
    a nie na serio bo mają swoich ludzi już na to stanowisko.
    Tak naprawdę szukanie pracy to ciężka praca.Dlatego warto mieć
    szerokie grono znajomych, przyjaciół i być towarzyskim.

  • 7. Data: 2008-02-01 21:01:42
    Od: Piotr <p...@g...com>

    m...@o...pl pisze:
    > Dlatego warto mieć
    > szerokie grono znajomych, przyjaciół i być towarzyskim.

    Albo zająć się takim zajęciem, do którego będzie potrzeba głowy, a nie
    pleców.

    --
    Piotr Piwko
    http://piotr.piwko.googlepages.com/

  • 8. Data: 2008-02-02 17:45:47
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Rasalhague wrote:
    > Witam.
    >
    > Tak sie zastanawiam, czy jest sens zostawiać własne CV w bazach CV np.
    > hrk.pl. Zaoferowano komuś pracę po rejestracji CV w takiej bazie?

    Co prawda nie na hrk.pl, ale przez pracuj.pl praca mnie znalazła.