PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w soboty

  • 1. Data: 2008-01-31 08:44:13
    Temat: Praca w soboty
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Do tej pory pracowałem pn-pt po 8 h, teraz są plany, aby pracować w tygodniu
    krócej i przychodzić w ramach 40 h do pracy w sobotę. Jakie są tego
    konsekwencje dla obu stron? Czy za sobotę należy się dzień wolny, wyższa
    stawka itp?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2008-01-31 09:41:19
    Temat: Re: Praca w soboty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    --=olo=-- pisze:
> [...]
    > krócej i przychodzić w ramach 40 h do pracy w sobotę. Jakie są tego
    > konsekwencje dla obu stron? Czy za sobotę należy się dzień wolny, wyższa

    Nie. Standardowym tygodniem jest 5-dniowy tydzień pracy, może być od
    wtorku do soboty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-01-31 10:39:33
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Nie. Standardowym tygodniem jest 5-dniowy tydzień pracy, może być od
    > wtorku do soboty.

    a co jeśli pracodawca chce zrobić tak: 5 dni pn-pt x 6 h = 30 h plus praca w
    sobotę? mieści się w 40 h tygodniowo, ale łamie 5-dniowy tydzień pracy

    --=olo=---

  • 4. Data: 2008-01-31 13:07:45
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > a co jeśli pracodawca chce zrobić tak: 5 dni pn-pt x 6 h = 30 h plus praca w
    > sobotę? mieści się w 40 h tygodniowo,
    ale łamie 5-dniowy tydzień pracy
    --------------------------------

    tu sobie sam odpowiedziałeś. KP zostaje złamany

    zreszta proponuję się przyjrzeć dokładnie co mowi KP, wtedy nie będziesz
    miał dodatkowych pytań. Przy umowie o pracę KP musi być przestrzegany

  • 5. Data: 2008-01-31 14:59:58
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Do tej pory pracowałem pn-pt po 8 h, teraz są plany, aby pracować w
    > tygodniu krócej i przychodzić w ramach 40 h do pracy w sobotę.

    Zacznijmy od tego, czy wierzysz w to "krócej". Bo wygląda to raczej na
    nieudolną próbę cudownego rozmnożenia dni i godzin pracy :)

    e.