PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.

  • 11. Data: 2003-05-30 13:34:31
    Temat: Re: Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.
    Od: "wpg" <n...@w...pl>

    Panie Marku,
    A ktoz pana zmuszal do zony i dzieci???
    Chcialo sie, to teraz trzeba pokutowac...
    Pozdrawiam,
    wpg

  • 12. Data: 2003-05-30 13:49:02
    Od: a...@p...bajo.pl

> [...]
    > jakąś
    > 100zł w
    >
    > To moze ja sie wtrace jako uzytkownik grupy - widze, ze nie masz pojecia o
    > cenach za projekty www - skontaktuj sie z powazna agencja zajmujaca sie
    > takimi sprawami to za projekt, layout, typografie, grafike, kodowanie,
    > content management itp krzykna ci realna cene - w piety ci pojdzie - a 100
    > zl to biora frontpejdzowcy i wordziaze od siedmiu bolesci.
    > Zreszta ostatnio mialem okazje asystowac przy negocjacjach odnosnie serwisu
    > tego typu. Z takimi ofertami nikt by cie nawet nie dopuscil do glosu - zadna

    Drogi kolego, śmię stwierdzić, że to Ty się właśie nie znasz. Z Twojej
    wiadomości nie udało mi się jasno odczytać, czy oferowana przeze mnie cena jest
    zbyt wyskoa, czy niska. Zapraszam na http://www.sputnic.pl/ stronkę agencji, z
    którą współpracuje. Jeśli ma ktoś jakieś wątpliwości to jasno widać, że stronki
    wykonywane są od 290zł, więc moje 60zł to nie wiele. A ktoś, kto proponował
    10zł to już wogóle zielonego pojęcia nie ma.

  • 13. Data: 2003-05-30 14:00:52
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...bajo.pl> napisał w wiadomości

    <cut>
    > Drogi kolego, śmię stwierdzić, że to Ty się właśie nie znasz. Z Twojej
    > wiadomości nie udało mi się jasno odczytać, czy oferowana przeze mnie cena
> [...]

    Ubozuchne cos to portfolio - firmy za to komentowac nie bede bo nie znam.

    > Jeśli ma ktoś jakieś wątpliwości to jasno widać, że stronki
    > wykonywane są od 290zł, więc moje 60zł to nie wiele. A ktoś, kto
    proponował
    > 10zł to już wogóle zielonego pojęcia nie ma.

    Kolego - cena 10 zl to byl zart, taka ironia innego grupowicza, komentarz a
    propos dumpingowych cen ktore tu padly. Kwota o ktorej mowisz jest niska. Co
    zas do cen - znam osoby ktore robily Xeroxa, Fellowesa, kilka znanych stacji
    radiowych, wiem ile one biora za to trzaskajac po godzinach - tyle, ze to sa
    profesjonalisci. Jesli myslisz ze Xerox np rozmawialby z Toba o stronie za
    100 zl to jestes w bledzie - to nie jest jakis html-ik, tylko powazna praca
    programistyczna. Poza tym z tej strony nic nie widac poza tym ze firma kreci
    sobie sznur na szyje. Niby ich cennik ma mnie przekonac ze takie sa
    obowiazujace stawki? Hehe, wolne zarty - to wy sobie takie ustawiliscie -
    powodzenia.
    /p

  • 14. Data: 2003-05-30 14:07:51
    Od: "virtual" <f...@h...net>

    poprzednio sie spieralismy :) dzieki stary, ze uswiadomiles trolla, w
    przeciwnym wyp. gotow byl obnizyc cene do 10 zl. jezuuu, eh wspolczucia

  • 15. Data: 2003-05-30 14:15:24
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    p...@w...net.pl wrote:

    > Witam.
    > Oferuję pełen zakres usług dotycących projektowaia i wykonywania stron

    a slyszales o iso 8859-2 ?
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 16. Data: 2003-05-30 14:16:17
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "virtual" <f...@h...net> napisał w wiadomości
    > poprzednio sie spieralismy :) dzieki stary, ze uswiadomiles trolla, w
    > przeciwnym wyp. gotow byl obnizyc cene do 10 zl. jezuuu, eh wspolczucia

    I dla tego informole gloduja:) Amatorzy biora sie za robote.

  • 17. Data: 2003-05-30 14:24:49
    Od: "virtual" <f...@h...net>

    niektorzy gloduja :) ja nie hehhe. pozdro

  • 18. Data: 2003-05-30 14:28:41
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > Na grupie już nie raz były dyskusje o dumpingu w świadczonych przez
    uczniów i
    > studentów usług różnych ze szczególnym uwzględnieniem informatycznych.
    > Zdania były podzielone, ale jedno jest pewne, że dzisiejszy "dumpingowiec"
    > przeżyje szok gdy skończy edukację, założy rodzinę i będzie chciał
    godziwej
    > zapłaty za tą samą pracę, od zleceniodawców i pracodawców zepsutych przez
    jego
    > dumping realizowany w czasie gdy pracował tylko na piwo, "laski",
> [...]

    Osobiście uważam, że dumpingowcy oferujący strone za 60 PLN rynku nie
    zepsują.
    Żadana większa firma roboty im nie zleci, bo woli zapłacić więcej ale za
    naprawdę profesjonalną robotę.
    Na tego typu amatorskie usługi połakomią sie racazej malutkie firemki lub
    wręcz prywatni ludzie, którym tak naprawdę strona nie jest potrzebna, ale
    jak sie tanio trafia to sobie założą na darmowym serwerze. Tacy klienci z
    kolei nie przychodza do profesjonalistów bo wiedzą, że ich nie stać na takie
    usługi.
    Dlatego myslę, że w omawianym przypadku nie ma się co przejmować - chłopak
    zarobi sobie parę groszy bez szkody zawodowców - bo działa w innej niszy...
    pozdrowienia
    paweł

  • 19. Data: 2003-05-30 14:34:22
    Od: "ebeetle" <e...@i...pl>

    Użytkownik <p...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Oferuję pełen zakres usług dotycących projektowaia i wykonywania stron
    www.
    > Cenę ustalam z klientem (od 60zł). Wszystkich zainteresowanych odsyłan na
    mój
    > adres e-mailowy tj. p...@w...net.pl.
    > Zachęcam do obejrzenia już wykonanych pojektów:
    > np. www.humor.waw.net.pl
    >
    > W zakres oferowanych przezemnie usług wchodzi:
    > Zaprojektowanie i wykonanie serwisu.
    > Wysłanie wszystkich plików na serwer.
    > Rejestracja i b. dobre wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach.

> [...]

    tak tanio ze az nie do wiary ! :)))))

  • 20. Data: 2003-05-30 21:18:36
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    m...@p...onet.pl writes:

    > W zasadzie tak, ale żona, dziecko, mieszkanie i opłaty, wymagają dużo większej
    > gotówki niż komputer, piwo, "laski", dyskoteki i wakacje :-(

    ale to jakby jest juz problem tej osoby, co ma owa zone dziecko etc. - a
    nie pracodawcy.

    i wydaje mi sie, ze taki dumping bedzie mial miejsce dopoty, dopoki
    bedzie nadprodukcja fachowcow w jednej dziedzinie (z jednej strony) a
    brak wymuszania przez rynek na pracodawcy okreslonej jakosci
    uslug/produktow.

    no bo skoro cos moze byc zrobione gorzej a wrecz bylejak za to taniej
    i _nadal_ sie tak samo sprzeda, jak to lepsze i i drozsze - to po co
    robic lepiej i drozej?

    przeciez firmy prywatne pracuja dla zysku a nie dla idei.

    w polsce ogromna wiekszosc firm np. wcale nie potrzebuje swojej strony
    w internecie (pomijam tutaj duze serwisy, sklepy internetowe, aukcje
    etc.), bo klientow i zamowienia i tak zdobywa zupelnie inna
    droga. jesli wiec zamowi sobie taka strone u studenta, ktory to zrobi
    na odwal i bedzie zalosne - to jakos specjalnie wcale nie wplynie to
    ani na sprzedaz, ani na zyski czy na wizerunek firmy.

    a to tylko najprostrzy przyklad...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net