PracaGrupypl.praca.dyskusje › techniki organizacji pracy

  • 1. Data: 2003-05-30 06:46:43
    Temat: techniki organizacji pracy
    Od: "Beginer" <n...@n...com>

    CZy ktos ma materialy na temat ogolnie pojtych "technik organizacji pracy"
    ??

    jesli ktos ma to bylbym wdzieczny za podeslanie

    s...@p...fm

    dzieki

  • 2. Data: 2003-05-30 07:31:22
    Temat: Re: techniki organizacji pracy
    Od: g...@o...pl

    > CZy ktos ma materialy na temat ogolnie pojtych "technik organizacji pracy"
    > ??

    Z autopsji doskonale znam technikę "kija i marchewki", aczkolwiek nie mam
    stuprocentowej pewności, czy jest to technika organizacji pracy, czy raczej
    technika zarządzania substancją pracowniczą.

  • 3. Data: 2003-05-30 07:54:36
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Z autopsji doskonale znam technikę "kija i marchewki", aczkolwiek nie mam
    > stuprocentowej pewności, czy jest to technika organizacji pracy, czy raczej
    > technika zarządzania substancją pracowniczą.

    Zmodyfikowaną wersją tej metody jest wariant ze zdefiniowaną marchwią -
    regulacja polega jedynie na zmianie długości i ciężaru kija.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2003-05-30 07:58:43
    Od: "Beginer" <n...@n...com>

    Jednak przy okazji tego wielce trafnego wywodu na temat dzialania systemu -
    prosilbym jednak o jakis link lub materialy na temat technik pracy.

    dzieki

  • 5. Data: 2003-05-30 15:47:53
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Beginer <n...@n...com> napisał(a):

    > CZy ktos ma materialy na temat ogolnie pojtych "technik organizacji pracy"
    > ??
    >
    > jesli ktos ma to bylbym wdzieczny za podeslanie

    Może zajrzyj tutaj - The hottest babes on video-730

    http://www.27meg.com/~video06/video/xxxxxxxxxxxx

    Nie wiem czy o to ci chodzi, ale od czegoś trzeba zacząć.