PracaGrupypl.praca.dyskusje › niedobrze

  • 1. Data: 2003-05-29 19:46:01
    Temat: niedobrze
    Od: "Zoska" <N...@w...pl>

    Konkretne pytanie a takie pierdolowate odpowiedzi.
    Kradziez, wiza USA, troll, przestepstwo kryminalne, itd. Co jeszcze
    wymyslicie.
    I co z tego. Wkurwili mnie. Firma wcale tez nie jest OK. Niech sobie nie
    mysla ze wszyscy sa tacy grzeczni i tancza jak im. sie zaspiewa. Moge im ta
    komorke oddac albo pierdolnac do rynsztoku.
    Ja jestem niepokorna.

    pozdr zoska

  • 2. Data: 2003-05-29 20:46:47
    Temat: Re: niedobrze
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 29 May 2003 21:46:01 +0200, "Zoska"
    <N...@w...pl> zakodował:

    >Ja jestem niepokorna.

    Jak każdy, kto łamie prawo.

    >pozdr zoska

    Anno, Zofio - niniejszym za słownictwo, światopogląd i trollalowanie
    PLONK

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-05-29 21:17:29
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Zoska" <N...@w...pl> writes:

> [...]
    > mysla ze wszyscy sa tacy grzeczni i tancza jak im. sie zaspiewa. Moge im ta
    > komorke oddac albo pierdolnac do rynsztoku.

    ja bym raczej rzekla, ze glupia.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-05-30 08:23:53
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Czegoś chyba nie rozumiem.
    Nazywając rzecz po imieniu jest to kradzieć. To że telefon stary i co z
    tego. Zablokowany? No trudno zeby nie? A skoro wiesz ze zablokowany i go
    uzywalas to teraz moglby korzystac kto inny
    Na dodatek Pani Zosia chwali sie:
    jestem zlodziejem!
    i jeszcze ma pretencsje ze inni to popelniaja
    a fe wstyd
    Ciekawe czy pracowala Pani w firmie Poznanskiej bo na to wskazuje:)
    Ja tam bym od razu zlozyla doniesienie na Policje
    Prosze sie nie dziwic jak pracodawca juz to uczynil
    Nie pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-05-30 08:47:58
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Zoska <N...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > mysla ze wszyscy sa tacy grzeczni i tancza jak im. sie zaspiewa. Moge im ta
    > komorke oddac albo pierdolnac do rynsztoku.

    Następny troll - napierdział i nasmrodził.