PracaGrupypl.praca.dyskusjeBardzo tanie strony www, już od 60 zł. › Re: Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.
    Date: Fri, 30 May 2003 16:00:52 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik <a...@p...bajo.pl> napisał w wiadomości
    news:581a.000006fa.3ed7614d@newsgate.onet.pl...

    <cut>
    > Drogi kolego, śmię stwierdzić, że to Ty się właśie nie znasz. Z Twojej
    > wiadomości nie udało mi się jasno odczytać, czy oferowana przeze mnie cena
    jest
    > zbyt wyskoa, czy niska. Zapraszam na http://www.sputnic.pl/ stronkę
    agencji, z
    > którą współpracuje.

    Ubozuchne cos to portfolio - firmy za to komentowac nie bede bo nie znam.

    > Jeśli ma ktoś jakieś wątpliwości to jasno widać, że stronki
    > wykonywane są od 290zł, więc moje 60zł to nie wiele. A ktoś, kto
    proponował
    > 10zł to już wogóle zielonego pojęcia nie ma.

    Kolego - cena 10 zl to byl zart, taka ironia innego grupowicza, komentarz a
    propos dumpingowych cen ktore tu padly. Kwota o ktorej mowisz jest niska. Co
    zas do cen - znam osoby ktore robily Xeroxa, Fellowesa, kilka znanych stacji
    radiowych, wiem ile one biora za to trzaskajac po godzinach - tyle, ze to sa
    profesjonalisci. Jesli myslisz ze Xerox np rozmawialby z Toba o stronie za
    100 zl to jestes w bledzie - to nie jest jakis html-ik, tylko powazna praca
    programistyczna. Poza tym z tej strony nic nie widac poza tym ze firma kreci
    sobie sznur na szyje. Niby ich cennik ma mnie przekonac ze takie sa
    obowiazujace stawki? Hehe, wolne zarty - to wy sobie takie ustawiliscie -
    powodzenia.
    /p