PracaGrupypl.praca.dyskusje › Automatyka i Robotyka.

  • 1. Data: 2003-07-20 18:50:43
    Temat: Automatyka i Robotyka.
    Od: "Pabis" <m...@i...pl>

    Witam!

    Czy ktos sie orientuje, jakie sa perspektywy pracy po kierunku Automatyka i
    Robotyka? Gdzie mozna znalezc zatrudnienie... czy sa perspektywy ? Jak
    sadzicie? Jakies za? jakies przeciw ?

    Pozdrawiam,
    Pabis

  • 2. Data: 2003-07-20 19:04:53
    Temat: Re: Automatyka i Robotyka.
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Pabis" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ktos sie orientuje, jakie sa perspektywy pracy po kierunku Automatyka
    > Robotyka? Gdzie mozna znalezc zatrudnienie... czy sa perspektywy ? Jak

    Odpowiedź jest prosta:
    Będziesz w tym dobry, chciał się całe życie uczyć, pracować w dobrych (przy
    duzych projektach) firmach, będzie Ci się powodziło jak dobremu muzykowi, bo
    bez automatyki (jak i muzyki) trudno ludziom żyć.
    Będziesz marny, leniwy lub nie powiedzie Ci się przez pierwszych kilka lat
    po studiach, będziesz kiepskim weselnym muzykiem którego kiedyś nikt nie
    będzie chciał słuchać...
    p.s. Najtrudniej zdobyć staż, żeby w dość młodym wieku mieć pozycję na
    rynku, ale praca ciekawa.
    Pozd

  • 3. Data: 2003-07-21 06:57:59
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    Firma Tourus Łódź
    branza: Wdrazanie maszyn etykietujacych
    mgr automatyk, angielski biegle znajomosc kompa itd
    wyplata:

    do 800 zl
    dół totalny :(

  • 4. Data: 2003-07-21 07:13:58
    Od: gsks <g...@w...pl>

    Pabis wrote:
> [...]
    > Robotyka? Gdzie mozna znalezc zatrudnienie... czy sa perspektywy ? Jak

    Skonczylem 5 lat temu i gdybym mial teraz wybierac to bez wahania
    wybralbym to samo.
    Grzesiek

  • 5. Data: 2003-07-21 07:19:17
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Firma Tourus Łódź
    > branza: Wdrazanie maszyn etykietujacych
    > mgr automatyk, angielski biegle znajomosc kompa itd
> [...]
    Za zrobienie BMS'a do dużego hipermarketu gośc brał ok. 25 000 (3 tyg
    roboty), gdy do każdej najmniejszej zmiany przyjeżdżał , podpinał laptopa na
    5 min i brał 500 zł. Tak więc jedni grają w filharmonii , a inni na
    weselach.

  • 6. Data: 2003-07-21 13:41:24
    Od: "zByH" <Z...@P...ONET.PL>

    > Witam!
    > Czy ktos sie orientuje, jakie sa perspektywy pracy po kierunku Automatyka
    > Robotyka? Gdzie mozna znalezc zatrudnienie... czy sa perspektywy ? Jak
    > sadzicie? Jakies za? jakies przeciw ?

    Skończyłem 7 lat temu. Perspektywy pracy w zawodzie marne, ale wykształcenie
    jest na tyle wszechstronne, że można podjąć pracę w praktycznie każdej
    dziedzinie związanej z techniką. Z mojego roku studiów chyba nikt nie
    pracuje jako automatyk (jako robotyk to już nie wspomnę), ale wszyscy mają
    pracę i radzą sobie nieźle. Większość pracuje jako szeroko informatycy (w
    bardzo szerokim znaczeniu tego słowa od programistów przez sieciowców do
    kadry zarządzającej). Prawie w każdym przypadku szukania pracy było to
    traktowane równoważnie jakbym skończył informatykę (w większości ogłoszeń
    jest informatyka lub kierunek pokrewny np. AiR). Z tego co widzę ludzie
    których komputery całkowicie nie interesowały i poszli w kierunku maszyn
    elektrycznych też nieźle dają sobie radę na tym rynku.

  • 7. Data: 2003-07-21 16:01:00
    Od: "#as" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Firma Tourus Łódź
    > branza: Wdrazanie maszyn etykietujacych
    > mgr automatyk, angielski biegle znajomosc kompa itd
    <...>
    Proponuje przeniesc sie do Krakowa firma Delphi w Skawinie (ale tam z reguly
    przyjmuja mgr inz. :P).
    Najwieksza przeszkoda jest jezyk...

    --
    Andrzej S.