PracaGrupypl.praca.dyskusje › BADANIA LEKARSKIE

  • 1. Data: 2003-07-19 22:20:17
    Temat: BADANIA LEKARSKIE
    Od: "Platoniusz" <p...@t...pl>

    Witam

    Muszę do pracy zrobić standardowe badania lekarskie wraz z rentgenem płuc.
    Nie dostałem skierowania, a badania mam zrobić we własnym zakresie.
    Polecono mi spółdzielnie lekarską.

    I pytanko mam: ile to kosztuje w takiej spółdzielni i czy pracodawca
    powinien zrefundować te koszty?

    Dzięki
    plat

  • 2. Data: 2003-07-20 08:37:36
    Temat: Re: BADANIA LEKARSKIE
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Platoniusz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polecono mi spółdzielnie lekarską.
    >
    > I pytanko mam: ile to kosztuje w takiej spółdzielni i czy pracodawca

    Badania wstępne przed przystąpieniem do pracy wykonywane są zgodnie z
    kodeksem pracy na koszt pracodawcy. Może tam jest taki zwyczaj, że
    spółdzielnia wystawia rachunek , a pracodawca zwraca ci, ale musisz się o to
    dowiedzieć.

  • 3. Data: 2003-07-20 08:46:58
    Od: "Platoniusz" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Jo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kodeksem pracy na koszt pracodawcy. Może tam jest taki zwyczaj, że
    > spółdzielnia wystawia rachunek , a pracodawca zwraca ci, ale musisz się o

    Ale może wiesz ile kasy na to potrzebuje?
    trzy badania - rentgen,krew i uryna

    dzięki za odp
    plat

  • 4. Data: 2003-07-20 11:04:42
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Platoniusz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ale może wiesz ile kasy na to potrzebuje?
    > trzy badania - rentgen,krew i uryna
    >

    > dzięki za odp
    > plat
    półtora roku temu ok 100,-, ale to zależy od spółdzielni
    JO

  • 5. Data: 2003-07-20 11:09:51
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Jo wrote:

    > półtora roku temu ok 100,-, ale to zależy od spółdzielni

    Idz do miejscowego szpitala. Czesto jest tak, ze tam jest taniej niz w
    przychodni czy spoldzielni. Obok mnie jest szpital
    ginekologiczno-polozniczy, na badanie moze przyjsc kazdy z ulicy, ceny
    dwa razy nizsze niz w przychodni i jakies 5 razy nizsze niz w prywatnym
    laboratorium. Teraz szpitale chetnie robia takie rzeczy, to dla nich
    zarobek.

    wer

  • 6. Data: 2003-07-20 14:28:16
    Od: "Platoniusz" <p...@t...pl>

    Użytkownik "wer" <w...@w...tnijto.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwa razy nizsze niz w przychodni i jakies 5 razy nizsze niz w prywatnym
    > laboratorium. Teraz szpitale chetnie robia takie rzeczy, to dla nich

    dzięki !!!

    dzwoniłem do szpitala i zrobią badania za niecałe 50PLN, w dodatku migiem i
    z uśmiechem.

    pozdrawiam
    platoniusz

  • 7. Data: 2003-07-21 11:07:50
    Od: "ABC" <a...@w...pl>

> [...]
    > Polecono mi spółdzielnie lekarską.
    >
    > I pytanko mam: ile to kosztuje w takiej spółdzielni i czy pracodawca
    Pracodawca ma obowiązek zwrócić koszty, ale musisz mieć rachunek na
    przeprowadzone badania.
    Przykładowe ceny we Wrocławiu:
    RTG płuc: 20 zł.
    Ob, morfoligia, mocz: 22 zł.