PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accenture - był ktoś na rozmowie?

  • 1. Data: 2003-06-05 16:19:38
    Temat: Accenture - był ktoś na rozmowie?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Czy był ktoś na rozmowie w sprawie pracy dla absolwentów (często pojawiają
    się na pracuj.pl) w firmie Accenture w Warszawie?
    Jak to wygląda?
    Na pracuj.pl pisze miejsce pracy - cała Polska ale na stronie Accenture
    pisze, że mają siedzibę chyba tylko w stolicy. Czy ktoś się orientuje jak to
    jest naprawdę?

    Bardzo prosiłbym o szybką odpowiedź - z góry wielkie dzięki!!!

  • 2. Data: 2003-06-05 17:20:05
    Temat: Re: Accenture - był ktoś na rozmowie?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
    > Czy był ktoś na rozmowie w sprawie pracy dla absolwentów (często pojawiają
    > się na pracuj.pl) w firmie Accenture w Warszawie?

    ...swoja droga - jak wyglada praca w tej firmie? Bo jesli tak, jak wiekszosc
    opowiada o pracy w Andersenie, to chyba to nie to czego szukam.

  • 3. Data: 2003-06-05 17:22:34
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Na pracuj.pl pisze miejsce pracy - cała Polska ale na stronie Accenture
    > pisze, że mają siedzibę chyba tylko w stolicy. Czy ktoś się orientuje jak
    > jest naprawdę?

    IMHO standardowo: Ciagle w podrozy po calej polsce z
    obowiazkowym stawianiem sie co kilka dni w siedzibie
    firmy w warszawie.

    FX

  • 4. Data: 2003-06-05 19:00:09
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO standardowo: Ciagle w podrozy po calej polsce z
    > obowiazkowym stawianiem sie co kilka dni w siedzibie
    > firmy w warszawie.

    Czyli jednym słowem tyle takiego delikwenta w domu widzieli? ;)
    Cały czas w podróży?

  • 5. Data: 2003-06-05 20:45:38
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    -=Przemek=- wrote:

    > ...swoja droga - jak wyglada praca w tej firmie? Bo jesli tak, jak wiekszosc
    > opowiada o pracy w Andersenie, to chyba to nie to czego szukam.

    Wymagana biegła znajomość obsługi niszczarki do dokumentów ;-)

    T.

  • 6. Data: 2003-06-05 21:07:14
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Wymagana biegła znajomość obsługi niszczarki do dokumentów ;-)

    Spoko (cokolwiek masz na mysli ;-)
    Ale powaznie pytam...

  • 7. Data: 2003-06-06 07:05:39
    Od: "Tomasz Łukaszewicz" <t...@l...net>

    Uczestniczysz w projektach dla klientów, zazwyczaj w ich siedzibach
    - a zatem w zależności od tego, na jaki projekt trafisz, możesz zostać
    wysłany tam albo siam. Jeśli szukasz spokojnej biurowej pracy
    od 8:00 do 16:00 w Warszawie, to odpada, ale jeśli chcesz się
    czegoś nauczyć, to polecam.

    ---
    Tomasz Łukaszewicz
    t...@l...net
    www.lukaszewicz.net

  • 8. Data: 2003-06-06 09:10:29
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Czyli jednym słowem tyle takiego delikwenta w domu widzieli? ;)
    > Cały czas w podróży?

    Ile razy bylem na rozmowie o prace w firmie ktora taki
    tekst umieszczala w ogloszeniu to zawsze mialo to wygladac
    podobnie. Np niedawno firma z warszawy zaprosila mnie na rozmowe
    (Mieszkam na slasku i w Krakowie), jak sie okazalo, to nie bylo
    przeszkoda (nie musialem przeprowadzac sie do w-wy) bo mialem pracowac w
    calej Polsce, w zaleznosci od tego gdzie dany projekt byl
    wykonywany. A tak srednio raz na 2 tygodnie udawac sie do stolicy
    na szkolenia i tzw. dzien wewnetrzny.

    FX

  • 9. Data: 2003-06-06 22:13:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz Łukaszewicz napisał:

> [...]
    > wysłany tam albo siam. Jeśli szukasz spokojnej biurowej pracy
    > od 8:00 do 16:00 w Warszawie, to odpada, ale jeśli chcesz się

    Spania i jedzenia pizzy u klienta, a później wysyłania mu rachunku za
    czas spędzony na tych jakże pożytecznych czynnościach? [z własnych
    obserwacji ;)]

    Flyer

  • 10. Data: 2003-06-06 22:38:06
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Tomasz Łukaszewicz" <t...@l...net> napisał w
    wiadomości news:bbpeeq$jvi$1@szmaragd.futuro.pl...
    >Uczestniczysz w projektach dla klientów, zazwyczaj w ich siedzibach
    >- a zatem w zależności od tego, na jaki projekt trafisz, możesz zostać
    >wysłany tam albo siam.

    Czyli z życia rodzinnego nici?