PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile trwa rekrutacja

  • 1. Data: 2003-06-05 12:32:44
    Temat: Ile trwa rekrutacja
    Od: "Fito" <w...@o...pl>

    Witam
    W połowie kwietnia zacząłem rozsyłać cefałki. Na razie dostałem telefoniczną
    odpowiedź na jedno zgłoszenie, ale była to tylko propozycja zawarcia
    ubezpieczenia na życie :) I mam pytanie: po jakim czasie mam się zacząć
    denerwować, że nie ma dla mnie roboty? Czyli konkretnie, jaki czas po
    wysłaniu lm+cv na ogłoszenie można stwierdzić, że pudło? Wysyłam na
    stanowiska kierownicze.
    pozdrawiam wszystkich, szczególnie szukających pracy :)

  • 2. Data: 2003-06-05 15:05:28
    Temat: Re: Ile trwa rekrutacja
    Od: "Jarosław Stępień" <s...@w...pl>

    Czyli konkretnie, jaki czas po
    > wysłaniu lm+cv na ogłoszenie można stwierdzić, że pudło? Wysyłam na
    > stanowiska kierownicze.
    > pozdrawiam wszystkich, szczególnie szukających pracy :)

    Ja w swoim zyciu dostalem dwie pozne odpowiedzi, jedna po miesiacu, a druga
    prawie po dwoch. Z obydwu kicha.

    JMS

  • 3. Data: 2003-06-05 19:50:39
    Od: "regi" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Fito" napisał
> [...]
    > denerwować, że nie ma dla mnie roboty? Czyli konkretnie, jaki czas po
    > wysłaniu lm+cv na ogłoszenie można stwierdzić, że pudło? Wysyłam na

    Z terminami bywa bardzo różnie. Zwykle 2 tygodnie po upływie terminu
    skladania podań odbywa sie pierwszy etap (rozmowa, testy itp.) więc brak
    odpowiedzi może oznaczac, że Twoja oferta przegrała z konkurecją. Jednak
    zdarza się również , że kandydaci z "pierwszego podejscia" nie spełniają
    oczkiwań, więc dobiera się osoby, których oferty na początku "wydały się"
    mniej atrakcyjne i nawet po 2 miesiącach od ogłoszenia, zaprasza na rozmowę.
    To wszystko zależy od tego na jak długi proces rekrutacji pracodawca moze
    sobie pozwolić, im poważniejsze stanowisko tym dłuższy czas rekrutacji.
    Pewne jest, żeby składać oferty ciągle - nie czekając biernie po
    wysłaniu pierwszej.
    Głowa do góry!

    Powodzenia
    Regi

  • 4. Data: 2003-06-06 08:09:22
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>

    "regi" <r...@r...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Fito" napisał
    > I mam pytanie: po jakim czasie mam się zacząć

    roznie,
    jak staralem sie o praktyke studencka, jedna firma (branza fmcg)
    odpowiedziala po 2,5 mieisaca, a inna (z wielkiej 5tki) po ponad pol roku.
    powodzenia