PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kuchnia i kontrola sanepidu.

  • 1. Data: 2003-06-05 13:04:06
    Temat: Kuchnia i kontrola sanepidu.
    Od: "Gonthar" <N...@a...int.pl>

    Witam!

    Pracuję jako kucharz w restauracji. Na piętrze (nad lokalem) są
    pomieszczenia mieszkalne gdzie mieszkają właściciele. Często jest tak, że
    jakieś produkty swoje prywatne zostawiają na dole u mnie w jakiejś szawce,
    bo im się nie chce zanosić tego do góry. Ostatnio wpadła kontrola sanepidu.
    Wszystko było w porządku, oprócz dwóch koncentratów, które straciły juz
    dawno ważnośc. Oczywiście szef zwalił sprawę na mnie. Rzecz niemożliwa, bo
    ostatnio z praktykantem sprawdzaliśmy wszystko na kuchni (niedalej jak
    miesiąc temu) więc jestem pewien swego.

    To nie wszystko. Szef powiedział, że z mojej pensji odtrąci 100 zł. w
    związku z czym mam pytanie do was.
    Czy szef może obciążyć mnie takimi kosztami? Czy robi to sanepid? Bo gdy
    poprosiłem o protokół z kontroli rzucił tylko "później, później" i szybko
    zmienił temat każąc mi robić porządek :P
    Nie zabardzo chciałbym stracić 100 zł z mojej i tak małej wypłaty :-(