PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent sie zwalania

  • 1. Data: 2003-10-08 20:40:45
    Temat: Absolwent sie zwalania
    Od: "ciapciap" <c...@g...pl>

    Czy moglby mi ktos wyjasnic sytuacje prawna absolwenta zatrudnionego przez
    skierownie z urzedu pracy, a konkretnie chce wiedziec czy moglbym sie
    zwolnic z pracy jaka zostala mi przydzielona z urzedu i przejsc do innej
    (lepszej), ale jednoczesnie nic nie tracac.

  • 2. Data: 2003-10-10 07:24:12
    Temat: Re: Absolwent sie zwalania
    Od: "Andrzej Pasterczyk" <g...@c...pl>

    To zalezy od umowy podpisanej z pracodawca. Jak ja mialem taka umowe to byl
    zapis o mozliwosci rezygnacji/zwolnienia za wypowiedzeniem 2 tygodnie
    wczesniej bez podania uzasadnienia.

  • 3. Data: 2003-10-10 17:09:38
    Od: "-=Przemek=-" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Pasterczyk" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
    > To zalezy od umowy podpisanej z pracodawca. Jak ja mialem taka umowe to
    byl
    > zapis o mozliwosci rezygnacji/zwolnienia za wypowiedzeniem 2 tygodnie
    > wczesniej bez podania uzasadnienia.

    A jak to jest - jestem absolwentem, zatrudnia mnie firma i po np. 3
    miesiącach zwalniam się (lub oni mnie zwalniają) - mam dalej status
    bezrobotnego absolwenta czy już tylko bezrobotnego?

  • 4. Data: 2003-10-14 20:55:13
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "-=Przemek=-" <p...@g...pl> wrote in message
    > A jak to jest - jestem absolwentem, zatrudnia mnie firma i po np. 3
    > miesiącach zwalniam się (lub oni mnie zwalniają) - mam dalej status
    > bezrobotnego absolwenta czy już tylko bezrobotnego?

    Do roku po studiach jestes absolwentem, niezaleznie od tego czy pracujesz
    czy nie.

    Teq