PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki wpisac rejonowy urzad pracy w wawie

  • 1. Data: 2003-10-08 20:58:40
    Temat: jaki wpisac rejonowy urzad pracy w wawie
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    mieszkam na mokotowie. wypelniam kwesstionariusz osobowy w ktorym jestem
    proszony o podanie adresu mojego rejonowego urzedu pracy. czy mam wpisac ten
    na ciolka czy na grochowskiej???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 2. Data: 2003-10-09 09:36:27
    Temat: Re: jaki wpisac rejonowy urzad pracy w wawie
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Osoba podpisujaca sie jako Solos nagle oderwala sie od swoich zajec i
    naskrobala nastepujaca wiadomosc dla swiata:
    > mieszkam na mokotowie. wypelniam kwesstionariusz osobowy w ktorym
    > jestem proszony o podanie adresu mojego rejonowego urzedu pracy. czy
    > mam wpisac ten na ciolka czy na grochowskiej???

    juz wiem

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---