PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy w firmie KAMSOFT - Katowice

  • 1. Data: 2003-10-08 16:00:13
    Temat: Testy w firmie KAMSOFT - Katowice
    Od: "Jakub" <j...@W...onet.pl>

    Był ktos z was w tej firmie na testach na stanowisko programisty, albo wybiera
    się, jak ja, 11 października? Jakich pytań mozna sie spodziewać, co lepiej
    powtórzyc sobie przed tym testem? Jak ktoś cos wie, to niech da znać :)

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2003-10-08 22:27:41
    Temat: Re: Testy w firmie KAMSOFT - Katowice
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    // ciach //

    nie wiem co akurat u nich, ale:
    1. ważne jest w jakim srodowisku masz pracować. Jeżeli bazy danych, to
    spodziewaj się zadania wyciągnięcia danych w jakis tam sposób, formatowania
    wydruku. Kiedys dostałem własnie takie zadanie - proszę, tu jest baza i
    proszę wyciągnąć mi podstawowe dane na temat kontrahenta XYZ i przedstawić
    kwoty na jakie zostałoy zawarte transakcje w ciągu ostatnich trzech dni".
    Jeżeli to ma być środowisko np. oprogramowania biurowego, to spodziewaj sie
    zadań np. dotyczących obsługi myszki na ekranie albo wprowadzenia tekstu z
    klawiatury który przy zadanych parametrach będzie sie jakoś tam
    przekształcał, np odpowiednio literki się pomieszają albo output w zupełnie
    innej czcionce (np w środowisku windowsowym)
    2. Nigdy nie miałem przyjemności współpracować z kamsoftem. O ile dobrze
    kojarzę (a mogę się mylić) to raczej zajmują się softem z działów ERP, CRM
    itp ew jakies systemy dedykowane. Stawiałbym na srodowiska bazodanowe. A w
    związku z tym pytań związanych z funkcjonowaniem baz danych (danego
    środowiska, np. Oracle, Postrgress, Progress, jakiś SQL)
    3. Poza tym można się spodziewać pytań bardziej ogólnych, np. dotyczącycj
    funkcjonowania informatyki, zastosowania informatyki. Ogólniej ujmując -
    sprawdzających, czy kandydat jest w stanie zrozumieć co ma robić w pracy.

    pozdr
    gromax