PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv e-mailem - z jakiego adresu?

  • 1. Data: 2003-10-08 16:55:00
    Temat: cv e-mailem - z jakiego adresu?
    Od: gienia <a...@y...com>

    Witam,

    Moze dziele wlos na czworo, ale ogarnela mnie nastepujaca watpliwosc:
    czy CV i LM wysylac do firm z mojego prywatnego adresu (ktory mam na
    yahoo), czy z konta firmy, w ktorej obecnie pracuje
    (i...@d...pl)?

    Przez jakis czas wysylalam z yahoo myslac, ze nie zrobi dobrego
    wrazenia na przyszlych pracodwacach wykorzystywanie sluzbowego adresu
    do tego typu celow. Jednakze jakis czas temu przeczytalam w GW
    wypowiedz pracownika jednej z firm doradztwa personalnego, ze
    przypadki wysylania aplikacji z darmowych serwerow nie robia dobrego
    wrazenia na prcodawcach.

    Pomijam oczywiscie aspekty techniczne tzn. mozliwosc czytania maili
    przez adminow w miejscu zatrudnienia (pracuje w IT i wiem, ze chlopaki
    maja ciekawsze rzeczy do roboty, chyba, ze ktos im to wyraznie zleci).

    Jak Wy wysylacie?

    pozdr.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-10-08 17:08:02
    Temat: Re: cv e-mailem - z jakiego adresu?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "gienia" <a...@y...com> napisal w wiadomosci
[...]

    <cut>
    Hej
    Moja rada - nie wysylaj ze sluzbowego - to chyba raczej tez nie zrobi
    dobrego wrazenia na przyszlym pracodawcy. Jesli nie chcesz z popularnej
    domeny, zaloz soebi wlasna lub skorzystaj z uprzejmosci kolegow, jesli masz
    taka mozliwosc.
    BTW - ja do obecnej firmy wysylalem z konta o wdziecznej nazwie ultraqq :)),
    i prace mam, ale dzis bym juz tego nie zrobil.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-10-08 17:24:39
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gienia" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    | czy CV i LM wysylac do firm z mojego prywatnego adresu (ktory mam na
    | yahoo), czy z konta firmy, w ktorej obecnie pracuje

    (CIACH)

    | Jednakze jakis czas temu przeczytalam w GW
    | wypowiedz pracownika jednej z firm doradztwa personalnego, ze
    | przypadki wysylania aplikacji z darmowych serwerow nie robia dobrego
    | wrazenia na prcodawcach.

    Zdecydowanie dzielisz włos na czworo. Pomyśl skąd mam wysłać
    wiadomość jeśli nie pracuję? Aha i nie bierz wszystkiego
    co przeczytasz w gazecie tak bardzo serio (no offence :-) )

    | Jak Wy wysylacie?

    Oczywiście z darmowego konta/serwera.

    pozdrawiam
    Art

  • 4. Data: 2003-10-08 17:30:17
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    gienia <a...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > czy CV i LM wysylac do firm z mojego prywatnego adresu (ktory mam na
    > yahoo), czy z konta firmy, w ktorej obecnie pracuje

    Na pewno nie ze służbowego konta, gdyż robienie prywatnego użytku ze
    służbowego konta nie robi dobrego wrażenia.

    Nie ma żadnego znaczenia gdzie jest to konto, byle to było konto, poprzez
    które można sie z toba skontaktować. Pracodawca ma ważniejsze sprawy na
    głowie, niż analizowanie budowy twojego adresu mejlowego i zastanawianie
    się, co to może oznaczać.

  • 5. Data: 2003-10-08 17:42:46
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@y...com news:ugf8ovga0of7e924shipmg1jlualo6u7el@4ax.com

    > wypowiedz pracownika jednej z firm doradztwa personalnego, ze
    > przypadki wysylania aplikacji z darmowych serwerow nie robia dobrego
    > wrazenia na prcodawcach.

    IMHO
    1. jezeli wysylasz z darmowego to na pewno nie z Yahoo (ani msd i innych
    znanych spamerow) - sporo osob odrazu wyrzuca autoamtycznie takie listy do
    kosza
    2. z darmowych - to juz lepiej z op.pl (onet)
    3. mozesz tez zainwestowac w swoja domene + email + www (ok 200-300 / rok o
    ile sam zrobisz sobie WWW)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-10-08 17:44:31
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "gienia" <a...@y...com> napisal w wiadomosci

    > czy CV i LM wysylac do firm z mojego prywatnego adresu (ktory mam na

    Tylko i wylacznie z firmowego. Jak poprosza o papierowa wersje kwitow - idz
    za ciosem i wydrukuj je na papierze firmowym obecnego pracodawcy.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 7. Data: 2003-10-08 19:01:02
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > 3. mozesz tez zainwestowac w swoja domene + email + www (ok 200-300
    / rok o
    > ile sam zrobisz sobie WWW)

    To bardzo dobry i tani sposób na wyróżnienie się np domeną nazwisko.pl
    a przy okazji na stronie można pokazac swoje osiągnięcia, bądź
    zainteresowania bądź ... cokolwiek innego:)

    PZDr
    Quba
    www.vidi.biz.pl - Czy juz się zapisałeś na DARMOWY kurs?

  • 8. Data: 2003-10-08 21:15:51
    Temat: Re: cv e-mailem - z jakiego adresu? - off topic
    Od: Tomasz Onyszko <T...@n...w2k.pl>

    szomiz wrote:

    > Tylko i wylacznie z firmowego. Jak poprosza o papierowa wersje kwitow - idz
    > za ciosem i wydrukuj je na papierze firmowym obecnego pracodawcy.
    >
    > szomiz
    tak troche off-topic
    czy Szomiz to ten szomiz co mysle :) ?

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 9. Data: 2003-10-08 21:29:27
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "Tomasz Onyszko" <T...@n...w2k.pl> napisal w wiadomosci
    > tak troche off-topic
    > czy Szomiz to ten szomiz co mysle :) ?

    No niby ten sam, ale nie taki sam. Zmienil mi sie od _tamtych_ czasow punkt
    widzenia i siedzenia :-)

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 10. Data: 2003-10-08 21:37:33
    Od: Tomasz Onyszko <T...@n...w2k.pl>

    szomiz wrote:

    > No niby ten sam, ale nie taki sam. Zmienil mi sie od _tamtych_ czasow punkt
    > widzenia i siedzenia :-)

    ale i tak milo spotkac chociazby na sieci :) przy okazji moze w RL sie
    tez uda.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/