PracaGrupypl.praca.dyskusje › RepMed - jakieś doświadczenia?

  • 1. Data: 2003-10-08 20:38:48
    Temat: RepMed - jakieś doświadczenia?
    Od: "tom_czer" <t...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z obecnych na grupie ma jakieś doświadczenia w staraniu się o
    stanowisko tzw. Przedstawiciela Medycznego/Naukowego w firmie
    farmaceutycznej? Wysłałem parę aplikacji i bez odzewu. Słyszałem że
    niechętnie zatrudniają ludzi po medycynie? A może biorą tylko wysokie
    blondynki z "walorami"? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    --
    Tomczer

  • 2. Data: 2003-10-09 06:28:13
    Temat: Re: RepMed - jakieś doświadczenia?
    Od: "mer" <b...@w...de>

    >Słyszałem że niechętnie zatrudniają ludzi po medycynie?

    Polska jest chyba jedynym krajem w świecie, gdzie właśnie zatrudniają lekarzy.
    W normalnych krajach nie stać tych firm na tak drogich akwizytorów, ale jak się chce
    mieć socjalizm
    w "słuzbie zdrowia" to sie wyciera klamki w przychodniach.

    mer

  • 3. Data: 2003-10-16 11:32:45
    Od: "HUBERT" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > niechętnie zatrudniają ludzi po medycynie? A może biorą tylko wysokie
    > blondynki z "walorami"? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    WITAJ
    JA WIEM WSZYSTKO O REKRUTACJI BYŁEM W FIRMACH FARMACEUTYCZNYCH NA .....23
    ROZMOWACH ( DWUDZIESTU TRZECH) I JESZCZE MNIE NEI PRZYJĘLI, JAK CHCESZ O COŚ
    SPYTAĆ PISZ: h...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2003-10-16 12:35:06
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik HUBERT napisał, Dnia 03-10-16 13:32:

    > JA WIEM WSZYSTKO O REKRUTACJI

    Dalszy ciąg Twojej wypowiedzi (rezultat rozmów) zadaje kłam Twemu
    przeświadczeniu.

    BYŁEM W FIRMACH FARMACEUTYCZNYCH NA .....23
    > ROZMOWACH ( DWUDZIESTU TRZECH) I JESZCZE MNIE NEI PRZYJĘLI,
    ^^^^^^^

    Gratuluję optymistycznego stosunku do otaczającej rzeczywistości. Mniej
    odporne jednostki, zaczęłyby szukać błędów w swoim postępowaniu, albo
    uzupełniać wiedzę.

    JAK CHCESZ O COŚ
    > SPYTAĆ PISZ: h...@p...onet.pl

    Pisz, pisz. Dowiesz się czego *nie* robić.
    A tak na gorąco to już masz jedną. Na pewno nie należy wrzeszczeć na
    osobę przeprowadzającą rekrutację. ;-)

    powodzenia

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 5. Data: 2003-10-26 21:42:07
    Od: "HUBERT" <h...@p...onet.pl>

    Hej Hej,

    Nie zagalopowałeś się????
    .Po 1:
    To , że napisałem duzymi literami nie oznacza , ze krzyczałem na kogoś podczas
    rozmów.
    Po 2:
    Oczywiście , ze podczas 23 rozmow nabrałem wiele doswiadczenia i przyjrzałem
    sięwiel sposobom rekrutacji , oraz poznałem pytania i sposoby postępowania
    rekrutujących. Prócz tego sięgnąłem do wielu materiałów z zakresu HR, i
    zasięgałem rad specjalistów z tej dziedziny. I dlatego mogę powiedzieć O
    ROZMOWACH KWALIFIKACYJNYCH , SPOSOBACH REKRUTACJI, DOBORZE PERSONELU WIEM
    BAAARDZO DUŻO, DUZO WIĘCEJ NIŻ KAŻDA Z TYCH OSÓB IU KTÓRYCH BYŁEM REKRUTOWANY,
    Owszem masz rację, kolega który napisał do mnie maila dowie się( jesli będzie
    chciał) czego ma nie robić podczas rozmów i jakich firm farmaceutycznych
    unikać. To SZALENIE WAŻNA WIEDZA.
    Po3
    Dlaczego miałbym szukać problemu w sobie ? Ja znam swą wartość, mam odpowiednie
    wykształcenie , doświadczenie , prezencję itp. Tylko takich kandydatów jest
    wielu " Co nas nie zabije to nas wzmocni". Jestem gotów jeszcze na 1000 rozmów
    w firmach farmaceutycznych i jeśli wszystkie będą kończyć się negatywnie, i to
    mnie nie złamie.

  • 6. Data: 2003-10-27 16:12:32
    Od: "Steev-o" <p...@p...fm>

    Użytkownik "HUBERT" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >O ROZMOWACH KWALIFIKACYJNYCH , SPOSOBACH REKRUTACJI, DOBORZE PERSONELU WIEM
    > BAAARDZO DUŻO, DUZO WIĘCEJ NIŻ KAŻDA Z TYCH OSÓB IU KTÓRYCH BYŁEM
    REKRUTOWANY,

    hmm to może ty nie szukaj pracy jako rep ale jako HRowiec w firmach
    farmaceutycznych...
    :P