PracaGrupypl.praca.dyskusje › ALTINFO [Warszawa] - zna ktoś tą firm

  • 1. Data: 2003-06-30 06:33:42
    Temat: ALTINFO [Warszawa] - zna ktoś tą firm
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Znalazłem ostatnio ofertę pracy w tej firmie. Czy ktoś z was zna ją, mógłby
    coś napisać jak się w niej pracuje, jak płacą

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2003-07-01 10:39:39
    Temat: Re: ALTINFO [Warszawa] - zna ktoś tą firm
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mógłby
    > coś napisać jak się w niej pracuje, jak płacą

    nikt nie zna?

  • 3. Data: 2003-07-01 12:32:24
    Od: ".R." <r...@x...pl>

    > Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mógłby

    > nikt nie zna?

    Nikt bo to pewnie swieza firma. Tez widzialem to ogloszenie. Mieszcza sie
    gdzies na jakims zadupiu (sorry), gdzie pewnie nawet internetu nie
    ma,dlatego nikt nie odpisuje:) . Chyba trzeba podchodzic do takich firm
    ostroznie.
    A gdybys sam zdobyl jakies doswiadczenia w kontakcie z ta firma to jestem
    ciekaw opinii (na priv).

    Pozdrawiam,