PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w biurze bez doswiadczenia??

  • 1. Data: 2003-06-29 19:17:00
    Temat: Re: praca w biurze bez doswiadczenia??
    Od: "Łukasz Gregorczyk" <g...@w...pl.USUNTO>

    > jest oczywiscie, jak jestes absolwentka jakiejs uczelni i znasz jezyk(i),
    > za 1000 zl brutto jest to jak najbardziej realne :)
    > Wojtek

    no wlasnie, "absolwentka". chyba w dodatku trzeba miec nogi do samej ziemi
    (reszte sam sobie dopowiedz). A facet??

  • 2. Data: 2003-06-30 05:33:40
    Temat: praca w biurze bez doswiadczenia??
    Od: g...@w...pl

    Jak sądzicie, mozliwe jest znalezienie teraz jakiejs pracy biurowej bez
    doswiadczenia??

  • 3. Data: 2003-06-30 06:11:09
    Od: ".:: Bary ::." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Oczywiscie, ale ze biegla znajomoscia 2 jezykow obcych i obsluga komputera,
    ale mozna tez inaczej....
    Moja zona dostala sie do biura "od kuchnii".
    Pracowala w kontroli jakosci, szefowa ja zauwazyla i zabrala ja do biura.
    Zna dobrze angielski i biegle obsluge komputera.
    Teraz firma sponsoruje jej lekcje z angielskiego.
    Jak widzisz to tez jest sposob, zeby sie "wskoczyc" do biura.

    Powodzenia i pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-06-30 09:55:56
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    ".:: Bary ::." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Oczywiscie, ale ze biegla znajomoscia 2 jezykow obcych i obsluga
    komputera,
    > ale mozna tez inaczej....
    > Moja zona dostala sie do biura "od kuchnii".

    Dokładnie :)) Moja żona rozpoczęła pracę od recepcji (pierwsza poważana
    praca), siedząc w recepcji czasami wspomagała dział księgowości w paierkowej
    robocie, wykazała się krestywnością ;))) w papierkowych sprawach i teraz
    jest samodzielnym specjalistą ds. windylacyjnych

    pzdr
    PiotrP

  • 5. Data: 2003-06-30 11:15:27
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak sądzicie, mozliwe jest znalezienie teraz jakiejs pracy biurowej bez
    > doswiadczenia??
    >
    > --

    Bez doświadczenia jest możliwe, ale musza być umiejętności. Obsługa urządzeń
    biurowych w tym obowiązkowo komputer, mile wiadziana komunikatywność i tam
    gdzie to konieczne języki. A potem wszystko zdarzyć się może - znam
    sprzątaczkę która została księgową - to tak do ogródka moich poprzedników :)
    JO

  • 6. Data: 2003-06-30 15:26:27
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Jak sądzicie, mozliwe jest znalezienie teraz jakiejs pracy biurowej bez
    > doswiadczenia??

    jest oczywiscie, jak jestes absolwentka jakiejs uczelni i znasz jezyk(i), to