PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak napisać "rozwiązanie umowy o prace"?

  • 1. Data: 2003-06-29 22:04:25
    Temat: jak napisać "rozwiązanie umowy o prace"?
    Od: "Endriu" <g...@g...nospam.pl>

    Przechodzę do innej firmy gdzie zapłacą mi sporo więcej, co radzicie napisać
    jako powód rozwiązania umowy?

    Hjr

  • 2. Data: 2003-06-30 05:59:37
    Temat: Re: jak napisać "rozwiązanie umowy o prace"?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Endriu <g...@g...nospam.pl> zapodał(-a):
    > Przechodzę do innej firmy gdzie zapłacą mi sporo więcej, co radzicie
    > napisać jako powód rozwiązania umowy?

    Dołączam się do pytania... Nigdy jeszcze nie zrywałem umowy (mam podpisaną
    do końca roku). Jak to się rozgrywa?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2003-06-30 06:00:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 00:04:25 +0200, "Endriu"
    <g...@g...nospam.pl> zakodował:

    >Przechodzę do innej firmy gdzie zapłacą mi sporo więcej, co radzicie napisać
    >jako powód rozwiązania umowy?

    Nic.
    Wypowiedzenia nie musisz uzasadniać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-06-30 11:20:25
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Endriu" <g...@g...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Przechodzę do innej firmy gdzie zapłacą mi sporo więcej, co radzicie
    napisać
    > jako powód rozwiązania umowy?
    >
    > Hjr

    Przesyłam WZÓR

    Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem przez pracownika

    miejscowość, data
    imie i nazwisko

    pracodawca, adres

    Wypowiadam umowę o pracę zawartą w dniu....., z zachowaniem (wskazać długość
    okresu wypowiedzenia) ...okresu wypowiedzenia, który upłynie w dniu......

    podpis

    I jesteśmy wolni, pora juz iść :-)

    tylko dobrze wyliczcie sobie 3 okresy wypowiedzenia i z pracodawcą czasem
    można się dogadać jeśli ten okres chcemy skrócić.

    powodzenia
    JO