PracaGrupypl.praca.dyskusje › ABG SA ?

  • 1. Data: 2002-11-21 20:30:44
    Temat: ABG SA ?
    Od: "flyer" <f...@N...gazeta.pl>

    Ostatnio wpadla mi oferta tej firmy.

    Z archiwum grupy wiem ze:

    - w 2000 roku pojawil sie watek dot. niezbyt (lagodnie mowiac) szczerego
    podejscia firmy do pracownikow

    - firma szuka pracownikow przecietnie co kilka miesiecy na pl.praca.oferowana

    Czy ktos moze cos o tej firmie powiedziec ?

    Pozdr.
    Flyer

  • 2. Data: 2002-11-22 00:07:04
    Temat: Re: ABG SA ?
    Od: "Piotr K." <p...@p...onet.pl>

    > - firma szuka pracownikow przecietnie co kilka miesiecy na
    pl.praca.oferowana

    > Czy ktos moze cos o tej firmie powiedziec ?
    >
    > Pozdr.
    > Flyer

    Jak najbardziej dołączam się do pytania. Co to za firma i jak postępują z
    pracownikami?

    Pozdrawiam

    Piotr K.
    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-11-23 07:29:53
    Od: Andrzej Radecki <a...@p...onet.pl>

    Piotr K. wrote:

    > Jak najbardziej dołączam się do pytania. Co to za firma i jak postępują z
    > pracownikami?

    Rok temu bylem w tej firmie na rozmowie. Spędziłem tam dwie godziny i
    odniosłem raczej nieprzyjemne wrażenie. Przez pierwszą godzinę czekałem aż
    ktoś przyjdzie spotkać się ze mną (byłem umówiony). Sama rozmowa to w
    zasadzie odpytywanie ze szczegółowej listy zagadnień. Muszę przyznać, że
    mój rozmówca był dobrze przygotowany merytorycznie, niestety był sam. Jeśli
    macie jakieś mniej standardowe umiejętności czy doświadczenia oczywiście
    możecie się nimi pochwalić, ale zdaje się, że to i tak nie pojawi się w
    raporcie dla kierownika. Brak było też jakiejkolwiek prezentacji ze strony
    firmy. No i na deser zostaje jeszcze cyniczny kierownik. Nb. świetnie
    pasujący do sztywnej atmosfery w całej firmie.

    Pozdrawiam,
    Andrzej
    --
    Andrzej Radecki
    a...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-11-30 18:00:38
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2002-11-23 08:29, Obywatel (ka) Andrzej Radecki napisał (a):

> [...]
    > firmy. No i na deser zostaje jeszcze cyniczny kierownik. Nb. świetnie
    > pasujący do sztywnej atmosfery w całej firmie.

    Właśnie zakończyłem negocjacje z tą firmą, zakończone podpisaniem umowy.
    Nie odnoszę wrażenia sztywniactwa, raczej twardych negocjacji.
    Niestety jesteśmy przyzwyczajeni do ciepłych klusek i obietnic.
    Na plus dla firmy jest to, że nie obiecują mi złotych gór, ale cięzką
    pracę, a to mi odpowiada.
    Ponadto mają dostęp do nowych technologii.
    Owszem było parę rzeczy, które nie spodobały mi się, ale dobrych
    pracodawców jest dzisiaj jak na lekarstwo :)

    Pozdrawiam.
    --
    "Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
    sprzykrzy." (Oskar Wilde)

  • 5. Data: 2002-11-30 22:19:01
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojciech Wojnowski wrote:

> [...]
    > Owszem było parę rzeczy, które nie spodobały mi się, ale dobrych
    > pracodawców jest dzisiaj jak na lekarstwo :)

    Osobiscie mnie bardziej interesowalo co bedzie pozniej, bo papier jest
    cierpliwy i wiele zniesie. Ale chyba nie mam juz tego klopotu ;).

    Pozdrawiam
    Flyer

  • 6. Data: 2002-12-01 07:51:59
    Od: Andrzej Radecki <a...@p...onet.pl>

    Wojciech Wojnowski wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    > Owszem było parę rzeczy, które nie spodobały mi się, ale dobrych
    > pracodawców jest dzisiaj jak na lekarstwo :)

    Cieszę się, że Ci się u nich podoba. W końcu o to chodzi w całym tym bajzlu.
    Ja mam o nich inne zdanie ale przecież nie będziemy się o to kłócić, nie?

    Ciężka praca - ciężką pracą (tu gdzie jestem też bywa gorąco), zasady -
    zasadami ale nie zawadzi odrobina zwykłej uprzejmości dla kogoś kto chce
    stać się częścią firmy.

    Powodzenia,
    Andrzej

    --