PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd do stanów

  • 1. Data: 2002-11-21 21:23:41
    Temat: wyjazd do stanów
    Od: "bombel" <B...@w...pl>

    Witam, czy ktoś z grupowiczów był w stanach w pracy za pośrednictwem biura
    Youthtravel ?
    Interesuje mnie czy to jest pewne biuro i czy można tam zarobić (bo przeba
    im zapłacić za wszystko około 1000 dolców).
    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-11-22 00:53:38
    Temat: Re: wyjazd do stanów
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya bombel! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Interesuje mnie czy to jest pewne biuro i czy można tam zarobić (bo
    > przeba im zapłacić za wszystko około 1000 dolców).

    O podanej przez ciebie firmie nic nie wiem, ale sam interesuje sie tematem
    i powiem ci jedno: na 99% i tak sam bedziesz musial sobie znalesc prace w
    stanach, bo posrednik ci tego nie zalatwi, chociaz jest zobowiazany umowa.
    Tak przynajmniej bylo w tym roku w wakacje - wiem z relacji kilku
    znajomych, jak i z Wybiorczej. Wielu ludzi zostalo zrobionych w balona.
    Niestety w tym momencie skorzystanie z polskich posrednikow jest w miare
    pewnym na zdobycie tej gownianej wizy, nawet na cztery miesiace.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-11-22 06:39:01
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Jesli chodzi o pracy to sam bedziesz musial jej szukac.
    Zajrzyj pod www.bazarynka.com
    Sa tam aktualne oferty i ceny wynajmu mieszkan.

    Andrzej