PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie przez pracownika - jak najlepiej

  • 1. Data: 2002-11-21 19:53:33
    Temat: Wypowiedzenie przez pracownika - jak najlepiej
    Od: "Sławomir Kubit" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki wszystkim za tak wiele rad :)))

    Dyrektor mojego oddziału niestety nie zgodził się na porozumienie stron bo
    jak twierdzi:
    centrala póżnie jabierze mu mój etat a roboty jest od ....

    Wię robie tak (nie wiem czy najlepiej)
    Jutro składam wypowiedzenie umowy i wysyłam do centrali,
    Pisze drugie pismo pt Wniosek o przyspieszony termin rozwiązania umowy o
    pracę w odwołaniu do Art 36 par 6

    Jesłi się nie zgodzą na 31.11 to porzuce prace i Kropeczka :)))

    Jeszcze raz wielkie dzięki

    Morro