PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja mam dylemat... › Re: A ja mam dylemat...
    From: "piotrr" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A ja mam dylemat...
    Date: Mon, 17 Jan 2005 13:38:35 +0100

    Uzytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisal w wiadomosci
    news:csebll$rkl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No wlasnie. Mam. I ciekawa jestem Waszych opinii...

    > 1. Powtorka z rozrywki, czyli na wlasny rachunek.
    > zalety:

    > * przynajmniej przez pierwsze miesiace kompletny brak stabilnosci
    > finansowej, co aktualnie jest mi mocno nie na reke

    to akurat juz umiesz, masz wprawe i niedawno "spadlas" z rynku wiec nie wiem
    skad obawy o brak stabilnosci. bez bólu dasz sobie rade :)

    > 2. Etat w jednej z solidniejszych (wg. mojej wlasnej oceny) firm

    nie spodoba Ci sie ze ktos bedzie Ci mówil jak masz robic to na czym sie
    znasz, aczkolwiek faktycznie samemu do niektórych rzeczy sie dodrapac trudno

    > 3. Rzucenie wszystkiego w diably i zrobienie w koncu czegos, na
    > co mam ochote wlasciwie od kiedy siebie pamietam ;)

    to fajne ale zdecydowanie bardziej niestabilne niz 1 i 2, krótko mówiac to
    jest wlasciwy wybór. potem jak juz bedziesz miala rodzine, dzieci, dom do
    splacenia w perspektywie wydatki na szkoly etc... pomysl przekwalifikowania
    sie pozostanie w sferze uroczych marzen. wiem co mówie... :)

    pozdrawiam,
    /p