PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja mam dylemat... › Re: A ja mam dylemat...
  • Data: 2005-01-17 15:10:46
    Temat: Re: A ja mam dylemat...
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Pawel Kender Maczewski [Mon, 17 Jan 2005 15:22:22 +0100]:

    > Nie. Ja mam psa :) Nad szynszylami rodzina myślała... :)

    Polecam, ale w dwupaku bo jeden sie zanudzi na smierc :)
    A wiecej jak chcesz to na priva bo zdaje sie ze mocny OT :)
    (z maila nalezy wywalic tylko pozioma kreseczke i bedzie ok)

    > Ja znał wersję "... ten sie w Trojkącie Bermudzkim nie bawi" :)

    Tamto to z Profesorka Nerwosolka bylo... ;)

    > Ale chcesz w ogóle rezygnować z branży komputrowo-reklamowej,
    > czy nie do końca? :) O ile to nie tajemnica...

    Nie, juz mnie tu zreszta wytropili ;) Raczej bede od niej stopniowo
    odchodzic, z prostego powodu: moja dzialka zawsze bylo znalezienie
    sposobu, ludzi i zgranie tego do kupy. A z tym przynajmniej na jakis
    czas koncze, wiec niejako zrobi sie samo.

    Kira