PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja mam dylemat... › Re: A ja mam dylemat...
  • Data: 2005-01-17 13:30:26
    Temat: Re: A ja mam dylemat...
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: piotrr [Mon, 17 Jan 2005 13:38:35 +0100]:

    > nie spodoba Ci sie ze ktos bedzie Ci mówil jak masz robic to na
    > czym sie znasz

    Z jednej strony faktycznie, sam fakt posiadania kogos "nad" jest
    lekko irytujacy. Z drugiej, zazwyczaj daje sie jednak sensownie
    dogadac z dowolnym czlowiekiem, ci z ktorymi za nic sie nie daje
    to jednak nie jest na szczescie regula.

    > aczkolwiek faktycznie samemu do niektórych rzeczy sie dodrapac
    > trudno

    Ano wlasnie... Firma wiekszego kalibru == lepszy sprzet, wiecej
    pieniedzy na szkolenia, ciut inna juz kategoria zlecen...

    > to fajne ale zdecydowanie bardziej niestabilne niz 1 i 2, krótko
    > mówiac to jest wlasciwy wybór.

    Hehe widze ze kolega podejscie ma wypisz wymaluj jak moje :)
    Ja i tak wiem ze sie porwe z ta motyka na ksiezyc, z prostego
    powodu: zycie albo jest przyjemne, albo pojawia sie pytanie
    'no i po co ja to wlasciwie robie?'. A *bardzo* nie lubie
    sobie takich pytan stawiac...

    Dzieki wielkie :)

    Kira