PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja mam dylemat... › Re: A ja mam dylemat...
  • Data: 2005-01-16 20:29:49
    Temat: Re: A ja mam dylemat...
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Kania [Sun, 16 Jan 2005 19:39:07 +0000 (UTC)]:

    > Jasne. Realizowanie wlasnych marzen to wedlug mnie element
    > niezbedny do tego, zeby wlasne zycie uznawac za udane. Z tego
    > czerpia korzysci wszyscy dookola: partner, dzieci, znajomi :)

    Totez majac do wyboru cos czego niecierpie i cos co lubie ale
    jest ryzykowne, pewnie bym sie w ogole nie zastanawiala. Nie
    lubie przychodzic do domu wkurzona i kombinowac co wymyslic
    zeby zrobic sobie chociaz chwile wolnego ;) Dylemat wynika
    z trzech opcji w ktorych kazda ma swoje plusy i minusy...

    > A teraz zazdroszcza pozycji na rynku pracy, tylko jak na zlosc
    > nie zauwazaja zwiazku miedzy tym tulaniem a stanem obecnym :)

    Hihi spokojnie, moja rodzina dalej za kazdym razem jak cos
    nowego zaczynam i przestaje sypiac i jesc, wyskakuje mi z
    tekstami "a moglas normalnie pracowac, po co Ci to bylo" ;)
    Przyzwyczailam sie juz ;)

    Kira