PracaGrupypl.praca.dyskusje › 6 miesięcy!

  • 11. Data: 2005-09-10 16:55:33
    Temat: Re: 6 miesięcy!
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Zinger napisał(a):

    > Mialem wlasnie od nich telefon. Pomijam fakt, ze dzwoniono po poludniu w
    > sobote, ale wkurzylo mnie, jak dowiedzialem sie, ze tak naprawde to oni
    > szukaja do sklepow w Wawie czy Poznaniu, a w Krakowie to tylko staz 3mies ma
    > byc. Tylko ze w ogoloszeniu ani slowa o tym nie bylo (za to bylo zdanie ze
    > szukaja do sklepu w Krakowie) Mogliby od razu w ogoloszeniu taka informacje
    > zamiescic, to bym sobie nim glowy nie zawracal...

    Do mnie też dzwoniono zawsze w dziwnych porach. Zazwyczaj ok. 19.30 i
    często w sobotę.
    Jesteś pewien, że w Krakowie tylko staż? Mnie pytano, czy jestem skłonny
    na przeprowadzkę z W-wy do Krk, bo mają tam właśnie wakat. Powiedziałem,
    że szukam pracy w W-wie i nie planuję przeprowadzek (m.in. mam własne
    mieszkanie i nie chcę go sprzedawać).

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 12. Data: 2005-09-10 17:21:28
    Od: "Zinger" <z...@g...pl>

    > Jesteś pewien, że w Krakowie tylko staż?
    Tak sie wyrazil czlowiek, z ktorym rozmawialem.

    > Mnie pytano, czy jestem skłonny na przeprowadzkę z W-wy do Krk, bo mają
    > tam właśnie wakat.
    A mnie, czy zgodzilbym sie na przenosiny do Wawy czy innego miasta, bo tak
    naprawde to docelowo wlasnie tam kogos szukaja...

    > Powiedziałem, że szukam pracy w W-wie i nie planuję przeprowadzek (m.in.
    > mam własne mieszkanie i nie chcę go sprzedawać).
    Powiedzialem dokladnie to samo, po czym Pan podziekowal, przeprosil za
    zabranie czasu i sie pozegnal.
    Zrobil to dosyc nagle i na tyle mnie zaskoczyl, ze nie mialem okazji upewnic
    sie czy faktycznie jest jak mowi, a nie jak w ogolszeniu pisalo. Mam zamiar
    zadzownic tam w poniedzialek i sie upewnic.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 13. Data: 2005-09-10 17:27:46
    Od: "Zinger" <z...@g...pl>

    > Stanowisko to Manager (kierownik) sektora sklepu. Osoba na tym stanowisku
    > ma zarządzać kompleksowo konkretnym działem. Dostaje miesięczny budżet i z
    > tych pieniędzy ma zamawiać asortyment i wypłacać pensje pracownikom.
    > Manager sam kształtuje ceny na swoim dziale (w określonych przez dyrekcję
    > "widełkach") i jest odpowiedzialny za wyniki finansowe.
    A w jakich godzinach bedziesz pracowal i co z weekndami? Czy miejscem pracy
    jest hala sklepu czy jakies buiro?

    > Pensja jest ustalona na stałym poziomie, lecz przewidziane są premie
    > uzależnione od wyników finansowych.
    > O wysokości tych kwot nie mogę powiedzieć.
    A chociaz w przyblizeniu?:)

    Pozdr,
    Tomek

  • 14. Data: 2005-09-10 19:13:03
    Od: "Zinger" <z...@g...pl>

  • 15. Data: 2005-09-11 07:47:13
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Zinger napisał(a):

> [...]

    [...]

    > A w jakich godzinach bedziesz pracowal i co z weekndami? Czy miejscem pracy
    > jest hala sklepu czy jakies buiro?

    11-19 plus o kilka h dłużej w dni, kiedy jest zebranie handlowe.
    Głownym miejscem pracy jest hala sklepu; mam też do dyspozycji
    pomieszczenie biurowe.
    Pracuję w weekendy (zasadniczo wszystkie) a wolne dni dostaję w tygodniu
    (dowolnie).

    Priv.

  • 16. Data: 2005-09-11 07:53:54
    Od: "Zinger" <z...@g...pl>