PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak brzmi formułka wypowiedzenia umowy o pracę??

  • 1. Data: 2005-09-07 12:36:48
    Temat: Jak brzmi formułka wypowiedzenia umowy o pracę??
    Od: "E B" <l...@g...pl>

    Chcę wypowiedziec umowę. Ale nie znam dokładnie formułaki. No a nie mogę
    zadzwonić z tym do personalnego przecież:))Przynajmniej wydaje mi się ze nie
    mogę:)
    Help:)!!

  • 2. Data: 2005-09-07 12:44:33
    Od: "085" <z...@s...pl>

    Użytkownik "E B" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę wypowiedziec umowę. Ale nie znam dokładnie formułaki.

    A to jest jakas konkretna ? A nie mozna do hrabonszczy czy do kogo tam
    trzeba pisma "z dniem takim a takim prosze o rozwiazanie umowy..." ? Ja tak
    zrobilem, i bylo si.

    p, zul

  • 3. Data: 2005-09-07 12:49:07
    Od: "BH" <b...@o...pl>

> [...]
    > Chcę wypowiedziec umowę. Ale nie znam dokładnie formułaki. No a nie mogę
    > zadzwonić z tym do personalnego przecież:))Przynajmniej wydaje mi się ze

    Np. tak:

    Prawy górny róg: miejscowość, data. Lewy górny róg: imię i nazwisko
    pracownika. Trochę poniżej od środka: Firma, adres. No i dalej na środku
    tytuł: Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem / bez wypowiedzenia

    A w treści:

    W dniu d1.m1.rrr1 rozwiązuję umowę o pracę, zawartą w dniu d2.m2.rrr2 firmą
    Y, z zachowaniem X miesięcznego okresu wypowiedzenia (termin wypowiedzenia
    upływa w dniu d3.m3.rrr3). Autograf

    (X - wpisać obowiązujący okres wypowiedzenia, albo z umowy albo z KP)

    Lub, jeśli bez zachowania wypowiedzenia:

    W dniu dd.mm.rrrr rozwiązuję umowę o pracę zawartą w dniu d2.m2.rrr2 firmą
    Y, bez zachowania okresu wypowiedzenia, z powodu ...(*) Autograf

    (*) Podać powód, który obliguje do rozwiązania bez wypowiedzenia. Np. nie
    płacenie pensji w terminie lub inne poważne naruszenie praw pracownika.

    (I jeśli nie pocztą poleconym / za potwierdzeniem odbioru, to dobrze mieć
    dowód doręczenia) Np. taki:

    Na dole kropeczki ................... <- tu ma się szef podpisać z datą.

    A pod nim: Potwierdzam odbiór

  • 4. Data: 2005-09-07 13:25:52
    Od: "E B" <l...@g...pl>

    Dziękuję :)) już piszę:)